Головне управління ДПС у Житомирській області інформує

 

 

про переваги подання звітності засобами телекомунікаційного зв’язку.

 

 

 

 

 

Сучасний рівень інформаційних технологій дозволяє вирішити чимало питань в органах Державної податкової служби дистанційно.

 

 

Однією з найпоширеніших послуг є приймання податкової та іншої звітності органами ДПС.

 

 

Електронне звітування – це найбільш зручний та сучасний формат спілкування з контролюючими органами. Подача електронної звітності має багато суттєвих переваг для платників податків:

 

 

мінімальні затрати часу на заповнення звітності;

 

 

формування та надсилання звітності за допомогою спеціальних програм;

 

 

подання звітності всього за декілька хвилин з будь-якого місця, де є доступ до мережі інтернет;

 

 

вибір часу подачі звітності, зручного для вас;

 

 

економія часу, не потрібно кудись їхати, простоювати в чергах;

 

 

гарантія перевірки звітності на наявність арифметичних помилок;

 

 

підтвердження доставки звітності;

 

 

постійне оновлення версій документів звітності, згідно змін у законодавстві;

 

 

уникнення потреби зберігання паперових копій поданої звітності;

 

 

автоматичне формування архіву електронних копій звітів, квитанцій та ін.;

 

 

подана в електронному вигляді звітність надійно зашифрована, захищена від несанкціонованих переглядів та втручань.

 

 

 

 

 

Для подання звітності в електронному вигляді платник податків може використовувати:

 

 

1). Модернізований електронний сервіс «Електронний кабінет платника» (ЕКП).

 

 

Увійти до ЕКП теж можна на офіційному веб-порталі ДПС або за адресою: http://cabinet.tax.gov.uaДля ознайомлення порядку користування сервісом «ЕКП» у відкритій (загальнодоступній) частині Електронного кабінету створено розділ «Допомога».

 

 

2). Спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення (ПЗ) для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності». Клієнтське ПЗ безкоштовно можна завантажити з розділу «Електронна звітність» на офіційному веб-порталі ДПС за адресою https://tax.gov.ua/elektronna-zvitnist/. Також в цьому розділі доступна інформація щодо порядку подання електронної звітності, користування електронними сервісами, актуальних нововведень електронного документообігу.

 

 

3). За бажанням платники податків можуть користуватись будь-яким іншим програмним забезпеченням (наприклад: «МЕDoc IS», «Соната», «1С-Звіт», «iFin» та ін.), яке надає можливість створювати та надсилати до органів ДПС податкову та іншу звітність засобами телекомунікаційного зв’язку.

 

 

 

 

 

ЄДИНА ВИМОГА ДЛЯ ЕЛЕКТРОННОГО СПІЛКУВАННЯ З ОРГАНАМИ ДПС

 

 

НАЯВНІСТЬ ЕЛЕКТРОННОГО ЦИФРОВОГО ПІДПИСУ (ЕЦП).

 

 

ЕЦП кожен бажаючий може отримати у будь-якому Акредитованому центрі сертифікації ключів (АЦСК). Наразі це: АЦСК Інформаційно-довідкового департаменту ДПС, АЦСК ПАТ «КБ «Приватбанк», АЦСК «Україна», АЦСК ПАТ «Державний ощадний банк України», АЦСК Державної казначейської служби України, ТОВ «АРТ-Мастер» та ін.

 

 

 

 

 

Безконтактний спосіб взаємодії платників податків та Державної податкової служби України є особливо актуальним у період карантинних обмежень. У наших ЦОП надання послуг здійснюється з урахуванням усіх протиепідеміологічних рекомендацій, але додаткова обачність ніколи не буде зайвою. Подаючи звітність в електронному вигляді, Ви позбавите себе потенційних ризиків зараження на COVID-19.