Фото без опису

Оголошення

про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади

директора Комунального закладу «Центр надання соціальних послуг

Гришковецької селищної ради Бердичівського району Житомирської області»

 

   Відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», рішень Гришковецької селищної ради  від 13.05.2019 року № 104 «Про створення комунального закладу «Центр надання соціальних послуг Гришковецької селищної ради Бердичівського району Житомирської області», затвердження структури, чисельності працюючих та Статуту закладу», від 14.09.2023 № 735  «Про затвердження типової форми контракту з директором Комунального закладу «Центр надання соціальних послуг Гришковецької селищної ради Бердичівського району Житомирської області»», рішення виконавчого комітету Гришковецької селищної ради від 21.09.2023 № 87 «Про оголошення конкурсу на заміщення вакантної посади директора комунального закладу «Центр надання соціальних послуг Гришковецької селищної ради Бердичівського району Житомирської області» та створення конкурсної комісії для проведення конкурсного відбору на посади директора комунального закладу», Гришковецька селищна  рада оголошує конкурс на заміщення посади директора комунального закладу «Центр надання соціальних послуг Гришковецької селищної ради Бердичівського району Житомирської області».

  Прийом документів на посаду директора комунального закладу «Центр надання соціальних послуг Гришковецької селищної ради Бердичівського району Житомирської області» розпочинається з дня оприлюднення оголошення упродовж 15 днів.

     Дата початку приймання документів  21 вересня  2023 року.

     Дата закінчення приймання документів  05 жовтня  2023 року.

     Особи, які беруть участь в конкурсі,  подають такі документи:

•     заяву про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно  до Закону України «Про захист персональних даних»;

•    належним чином завірену копію  паспорта (1-4, 11 сторінки);

•    належним чином завірені копії документів про вищу освіту;

•   завірену належним чином копію трудової книжки або документів, що засвідчують досвід роботи;

•   автобіографію,  що містить прізвище, ім’я та по батькові, число, місяць, рік і місце народження,  інформацію про громадянство, відомості про освіту, трудову діяльність, посаду (заняття), місце роботи, громадськуроботу (у тому числі на виборних посадах), контактний номер телефону та адресу  електронної пошти чи іншого засобу зв’язку, відомості про наявність чи відсутність судимості;

•    довідку про відсутність судимості;

•    перспективний план розвитку комунального закладу «Центр надання соціальних послуг Гришковецької селищної ради Бердичівського району Житомирської області».

•    заповнену особову картку (форма № П-2);

•  декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік, за формою, щодо себе та членів своєї сім’ї;

•    рекомендаційні листи та мотиваційний  лист довільної форми (за бажанням).

Загальні вимоги до кандидатів:

Вища освіта другого рівня за ступенем магістра та спеціальністю відповідної галузі знань; стаж роботи у відповідній сфері діяльності на керівних посадах нижчого рівня – не менше ніж 5 років; вільне володіння державною мовою; знання законодавства України, зокрема: Конституції України, Кодексу законів про працю України; Сімейного кодексу України; законів України, актів Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, наказів Міністерства соціальної політики України, актів інших центральних і місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування з питань соціального захисту населення; Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод; Конвенції про права осіб з інвалідністю; Конвенції про права дитини; законодавства у сфері надання соціальних послуг, зокрема, державних стандартів соціальних послуг; рішеннь та інших нормативно-правових актів органів державної влади і місцевого самоврядування, які регулюють порядок діяльності Закладу (установи); розпорядчих, інструктивних та методичних документів, що регламентують діяльність Закладу (установи); практику застосування законодавства з питань, що належать до компетенції Закладу (установи); основ державного управління економікою та управління персоналом, методології організації фінансово-господарської діяльності Комунального закладу; принципів та методів соціальної роботи; правила ділового етикету; правила та норми охорони праці, виробничої санітарії; засоби протипожежного захисту; знання основним програм роботи на комп’ютері (MS Word, MS Exel), вміння користуватись мережею Інтернет.

Зазначені документи подаються в термін до 05.10.2023 року до 09:00 год. до Гришковецької селищної ради за адресою: Житомирська область, Бердичівський район, смт Гришківці, вул. Червоний промінь, 4.

Контактна особа: Ямкова Аліна Олександрівна – головний спеціаліст відділу організаційно-кадрової та правової роботи апарату селищної ради, секретар комісії, тел. 096-160-05-93, електронна пошта: aparatgrushkivci@gmail.com. Особи можуть надавати інші документи, які, на їх думку, підтверджують професійні чи моральні якості.

Особи, які подають документи, відповідають за достовірність поданої інформації.