Оголошення про проведення конкурсу на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів на території смт Гришківці
Гришковецька селищна рада, як організатор конкурсу, відповідно до рішення виконавчого комітету Гришковецької селищної ради від 21.12.2023 № 143 «Про проведення конкурсу на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів на території смт Гришківці», оголошує конкурс з визначення суб’єкта господарювання на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів на території смт Гришківці.
Конкурс відбудеться 23 січня 2024 року о 10:00 за адресою: вул. Червоний промінь, 4, смт Гришківці, Бердичівський р-н, Житомирська обл., 13337.
Конкурсна пропозиція подається особисто чи надсилається засобами поштового зв’язку конкурсній комісії у конверті, на якому зазначаються повне найменування і місцезнаходження організатора та учасника конкурсу, або подається в електронній формі на адресу електронної пошти організатора конкурсу.
Місце подання конкурсних пропозицій: 13337, Житомирська область, Бердичівський район, смт Гришківці, вул. Червоний промінь, 4, Гришковецька селищна рада.
Кінцевий строк подання конкурсних пропозицій до 22 січня 2024 року 17:00 год.
Контактна особа: Ямкова Аліна Олександрівна – секретар конкурсної комісії, тел.: (096) 160-05-93.
КОНКУРСНА ДОКУМЕНТАЦІЯ
для проведення конкурсу на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів на території смт Гришківці
1.Найменування, місцезнаходження організатора конкурсу
Виконавчий комітет Гришковецької селищної ради, 13337, Житомирська обл., Бердичівський р-н, смт Гришківці, вул. Червоний промінь, 4.
2.Підстава для проведення конкурсу
Рішення Виконавчого комітету Гришковецької селищної ради від 21.12.2023 №143 «Про проведення конкурсу на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів на території смт Гришківці».
3. Місце, дата і час проведення конкурсу, прізвище, ім’я та по батькові (за наявності), посада, контактний телефон та адреса електронної пошти посадової особи організатора конкурсу, уповноваженої здійснювати комунікацію з учасниками
Місце: 13337, Житомирська обл., Бердичівський р-н, смт. Гришківці, вул. Червоний промінь, 4.
Дата: 23.01.2024 р. Час: 10 год. 00 хв.
Ямкова Аліна Олександрівна – секретар клнкурсної комісії, тел. (096) 1600593. Сайт Гришковецької селищної ради: gryshkovecka-gromada.gov.ua Адреса електронної пошти: inbox@gryshkovecka-gromada.gov.ua
4. Очікуваний економічно обґрунтований розрахунковий рівень тарифів на збирання та перевезення побутових відходів
Відповідно до Порядку формування середньозваженого тарифу на послугу з управління побутовими відходами, а також тарифів на збирання, перевезення, відновлення та видалення побутових відходів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 вересня 2023 р. № 1031.
5. Кваліфікаційні вимоги до учасників конкурсу
Кваліфікаційні вимоги |
Критерії відповідності |
|
Основні кваліфікаційні вимоги |
||
1. |
Наявність транспортних засобів спеціального призначення для збирання та перевезення відповідного виду побутових відходів |
1) достатня кількість транспортних засобів спеціального призначення, що забезпечують перевезення визначеного обсягу відповідного виду побутових відходів, які утворюються на об’єкті конкурсу, що підтверджується: |
довідкою-розрахунком про наявні транспортні засоби спеціального призначення для забезпечення перевезення обсягу відповідного виду побутових відходів за об’єктом конкурсу; |
||
довідкою-характеристикою транспортних засобів спеціального призначення; |
||
копіями свідоцтв про реєстрацію власних транспортних засобів спеціального призначення та/або договором про оренду таких транспортних засобів; |
||
копіями протоколів перевірки технічного стану транспортних засобів спеціального призначення |
||
2) перевага надається учасникові конкурсу, який має у власності більшу кількість транспортних засобів спеціального призначення, що можуть перевозити більший обсяг певного виду побутових відходів за об’єктом конкурсу |
||
2. |
Підтримання належного санітарного стану транспортних засобів спеціального призначення для збирання та перевезення побутових відходів |
1) наявне власне або орендоване обладнання для миття транспортних засобів спеціального призначення, що підтверджується довідкою про наявне обладнання для миття транспортних засобів спеціального призначення або договором про надання відповідних послуг |
2) перевага надається учасникові конкурсу, який має у власності обладнання для миття транспортних засобів спеціального призначення |
||
3. |
Зберігання транспортних засобів спеціального призначення для перевезення побутових відходів |
1) забезпечення зберігання транспортних засобів спеціального призначення здійснюється на власній чи орендованій території або на автостоянках, що підтверджується довідкою про зберігання транспортних засобів спеціального призначення на власній території, договором про оренду такої території або договором про зберігання транспортних засобів на автостоянках |
2) перевага надається учасникові конкурсу, який має власну територію для забезпечення зберігання транспортних засобів спеціального призначення |
||
4. |
Щоденний контроль за технічним станом транспортних засобів спеціального призначення, виконання регламентних робіт з їх технічного обслуговування та ремонту |
1) забезпечення щоденного контролю за технічним станом транспортних засобів спеціального призначення, виконання регламентних робіт з їх технічного обслуговування та ремонту, що підтверджується: |
довідкою про наявність власної або орендованої ремонтної бази, транспортних засобів спеціального призначення; |
||
договором про ремонтне обслуговування транспортних засобів спеціального призначення; |
||
копією наказу на прийняття у штат персоналу з ремонту та технічного обслуговування транспортних засобів спеціального призначення |
||
2) перевага надається учасникові конкурсу, який має у власності ремонтну базу та у штаті персонал з ремонтного обслуговування |
||
5. |
Щоденний медичний огляд водіїв |
1) проведення щоденного медичного огляду водіїв медичним працівником та наявність спеціально відведеного приміщення для проведення щозмінних передрейсових та післярейсових медичних оглядів водіїв або отримання таких послуг на договірній основі, що підтверджується: |
договором про медичне обслуговування; |
||
копією наказу на прийняття у штат медичного працівника; |
||
довідкою про оснащення постійного спеціального приміщення для проведення щозмінного передрейсового та післярейсового медичного огляду водіїв транспортних засобів |
||
2) перевага надається учасникові конкурсу, який має у штаті медичного працівника та відведене спеціальне приміщення для проведення щозмінних передрейсових та післярейсових медичних оглядів водіїв |
||
Додаткові кваліфікаційні вимоги |
||
6. |
Наявність пристроїв автоматизованого геоінформаційного контролю та супроводу перевезення побутових відходів |
1) на транспортних засобах спеціального призначення, що забезпечують перевезення побутових відходів, встановлено пристрої автоматизованого геоінформаційного контролю та супроводу перевезення побутових відходів, що підтверджується: |
довідкою-характеристикою транспортних засобів спеціального призначення; |
||
копією свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів спеціального призначення та/або діючим договором про надання в оренду таких транспортних засобів |
||
2) перевага надається учасникові конкурсу, який має у власності більшу кількість транспортних засобів спеціального призначення, обладнаних пристроями автоматизованого геоінформаційного контролю |
||
7. |
Відповідність встановленому організатором конкурсу мінімального рівня екологічних норм транспортних засобів спеціального призначення, що забезпечують перевезення побутових відходів |
1) транспортні засоби спеціального призначення, що забезпечують перевезення визначеного обсягу відповідного виду побутових відходів, відповідають встановленому організатором конкурсу рівню екологічних норм транспортних засобів спеціального призначення, що підтверджується: |
довідкою-характеристикою транспортних засобів спеціального призначення; |
||
копією свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів спеціального призначення та/або діючим договором про надання в оренду таких транспортних засобів |
||
2) перевага надається учасникові конкурсу, який має у власності найменшу кількість транспортних засобів спеціального призначення, що відповідають встановленому організатором конкурсу мінімальному рівню екологічних норм |
||
8. |
Рік випуску транспортних засобів спеціального призначення, що забезпечують перевезення побутових відходів, встановлений організатором конкурсу як мінімальний граничний |
1) транспортні засоби спеціального призначення, що забезпечують перевезення побутових відходів, відповідають встановленому організатором конкурсу мінімальному граничному року випуску, що підтверджується довідкою-характеристикою транспортних засобів спеціального призначення, копією свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів спеціального призначення та/або договором про оренду таких транспортних засобів |
2) перевага надається учасникові конкурсу, який має у власності найменшу кількість транспортних засобів спеціального призначення з відповідним мінімальним граничним роком випуску |
||
9. |
Наявність контейнерів певного виду для збирання побутових відходів у кількості, що визначена організатором конкурсу як мінімальна |
1) наявна кількість контейнерів певного виду для збирання побутових відходів відповідно до визначеної організатором конкурсу як мінімальної, що підтверджується довідкою про наявність контейнерів певного виду для збирання побутових відходів та/або діючим договором про оренду таких контейнерів |
2) перевага надається учасникові конкурсу, який має у власності більшу кількість контейнерів певного виду для збирання побутових відходів |
||
10. |
Підтримання належного санітарного стану контейнерів для збирання побутових відходів |
1) наявне власне або орендоване обладнання для миття контейнерів, що підтверджується довідкою про наявне обладнання для миття контейнерів або договором про надання відповідних послуг |
2) перевага надається учасникові конкурсу, який має у власності обладнання для миття контейнерів |
||
11. |
Готовність учасника конкурсу до брендування визначеного організатором конкурсу логотипами спеціального одягу персоналу, транспортних засобів спеціального призначення, контейнерів, що будуть задіяні на об’єкті конкурсу |
учасник конкурсу згоден на брендування визначеного організатором конкурсу логотипами спеціального одягу виробничого персоналу, транспортних засобів спеціального призначення, контейнерів, що будуть задіяні на об’єкті конкурсу, що підтверджується довідкою про готовність учасника конкурсу до брендування логотипами спеціального одягу виробничого персоналу, транспортних засобів спеціального призначення, контейнерів, що будуть задіяні на об’єкті конкурсу |
6. Обсяг послуг з поводження з побутовими відходами (вивезення) та вимоги щодо якості надання послуг
Конкурс проводиться на послуги з поводження з побутовими відходами (вивезення) на території згідно об’єктів конкурсу, що передбачає зокрема:
-організацію надання підприємствам, установам, організаціям, мешканцям селища послуг з поводження з побутовими відходами (вивезення) відповідно до стандартів, нормативів передбачених Законами України "Про житлово-комунальні послуги", «Про управління відходами», постановами Кабінету Міністрів України від 08.08.2023 № 835 «Про затвердження Правил надання послуги з управління побутовими відходами та типових договорів про надання послуги з управління побутовими відходами», від 25.08.2023 № 918 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів»;
-планування заходів щодо збереження та сталого функціонування об’єктів та забезпечення споживачів послугами з збирання та вивезення побутових відходів.
7. Орієнтовна дата початку здійснення операцій із збирання та перевезення відповідного виду побутових відходів
01 березня 2024 року
8. Вимоги до конкурсних пропозицій та перелік документів, які подаються учасниками конкурсу
Для участі у конкурсі учасники подають заяву (Додаток 1), яка повинна містити таку інформацію:
- назва об’єкта конкурсу;
- найменування юридичної особи або прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності) фізичної особи - підприємця;
- ідентифікаційний код юридичної особи згідно з ЄДРПОУ або реєстраційний номер облікової картки платника податків для фізичних осіб - підприємців (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку в паспорті, зазначаються серія та номер паспорта);
- місцезнаходження суб’єкта господарювання, контактний номер телефону, адресу електронної пошти.
До заяви додається конкурсна пропозиція (Додаток 2), яка включає:
- перелік документів, передбачений конкурсною документацією;
- запропоновані учасниками конкурсу тарифи на збирання та перевезення побутових відходів, розраховані відповідно до затвердженого Кабінетом Міністрів України порядку
Перелік документів, які подаються учасниками конкурсу для підтвердження відповідності встановленим кваліфікаційним вимогам:
- витяг (виписка) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців або копія свідоцтва про державну реєстрацію, засвідчена у встановленому порядку;
- копія паспорту для фізичних осіб – підприємців;
- копія діючого Статуту (у останній редакції) або іншого установчого документу (для учасників - юридичних осіб), ;
- копія балансового звіту за останній звітній період;
- довідка з податкової інспекції про відсутність (наявність) заборгованості по обов’язкових сплатах до бюджету, дійсна на час подання пропозицій;
- копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для учасників - фізичних осіб);
- довідка на фірмовому бланку учасника про технічний потенціал підприємства, яка має містити інформацію про технічний потенціал суб'єкта господарювання (кількість спеціально обладнаних транспортних засобів, які перебувають на балансі суб'єкта господарювання, наявність власної ремонтної бази та контейнерного парку тощо);
- завірені копії технічних паспортів на спеціально обладнані транспортні засоби (або копію договору оренди) та довідки про проходження ними технічного огляду;
- довідка довільної форми на фірмовому бланку учасника про наявність власної ремонтної бази або укладених договорів щодо ремонту автотранспорту чи спецтехніки, та наявність умов для щоденного миття спеціально обладнаних транспортних засобів, їх паркування та технічного обслуговування;
- довідки-характеристики спеціально обладнаних транспортних засобів: тип, вантажопідйомність, наявність пристроїв автоматизованого геоінформаційного контролю та супроводу перевезення побутових відходів, реєстраційний номер, найменування організації, якій належать спеціально обладнані транспортні засоби, номер телефону керівника такої організації;
9. Проекти договорів
Додаток 3 до клнкурсної документації
10. Можливість проведення організатором конкурсу зборів його учасників з метою надання роз’яснень щодо змісту конкурсної документації та внесення змін до неї
Учасник конкурсу має право не пізніше ніж за сім календарних днів до закінчення строку подання конкурсних пропозицій письмово звернутися за роз’ясненням щодо змісту конкурсної документації до організатора конкурсу, який зобов’язаний надіслати йому протягом трьох робочих днів письмову відповідь.
11. Способи, місце та кінцевий строк подання конкурсних пропозицій
Спосіб подання конкурсних пропозицій – особисто або поштою.
Місце подання конкурсних пропозицій – 13337, Житомирська обл., Бердичівський р-н, смт Гришківці, вул. Червоний промінь, 4.
Кінцевий строк подання конкурсних пропозицій – до 17 год. 00 хв. 22 січня 2024 року. Конверти з конкурсними пропозиціями, що надійшли після закінчення строку їх подання, не розкриваються і повертаються учасникам конкурсу.
Організатор конкурсу має право прийняти до закінчення строку подання конкурсних пропозицій рішення щодо його продовження та/або зміну місця, дати та часу проведення конкурсу. Про таке рішення організатор конкурсу повинен повідомити всім учасникам конкурсу шляхом надсилання відповідного повідомлення на адресу електронної пошти чи іншими засобами інформаційнокомунікаційних систем не пізніше ніж за один робочий день до дати проведення конкурсу, зазначеними в конкурсній документації, та оприлюднити повідомлення на своєму офіційному веб-сайті.
12. Опис та приклади (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками конкурсу не призведе до відхилення їх конкурсних пропозицій
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням конкурсних пропозицій та не впливають на зміст конкурсних пропозицій, а саме технічні помилки та описки.
13. Номери та назви об’єктів конкурсу:
Територія смт Гришківці
14. Характеристика об’єктів конкурсу:
Назва об’єкта утворення побутових відходів |
Показник |
Місцезнаходження будинків |
смт Гришківці |
Кількість житлових будинків |
1720 |
Кількість мешканців таких будинків |
4679 |
Характеристика під’їзних шляхів |
асфальтоване покриття, ґрунтові дороги |
Підприємства, установи та організації в т.ч. побутового обслуговування, торгівлі і громадського харчування: |
|
Амбулаторія |
1 |
Пошта |
2 |
Автошкола |
1 |
Автомийка |
2 |
СТО |
2 |
АЗС |
2 |
Ветаптека |
1 |
Селищна рада |
1 |
Релігійні громади (церкви) |
2 |
Заклади громадського харчування |
3 |
Торговельні точки |
2 |
Продуктові магазини |
8 |
Промислові магазини |
6 |
Олійний цех |
1 |
Деревопереробний цех |
2 |
Підприємство по переобладнанню транспорту |
1 |
Готель |
1 |
Ремонт взуття |
1 |
Пошив та ремонт одягу |
1 |
Перукарні |
3 |
Склад побутової техніки |
1 |
Ритуальні послуги |
2 |
Магазин ритуальних послуг |
1 |
Заклади освіти: |
|
Ліцей |
1 |
Загальноосвітня школа |
1 |
Загальноосвітня школа-інтернат |
1 |
Дошкільний навчальний заклад |
1 |
Бібліотеки |
2 |
Додаток 1
до конкурсної документації
Голові конкурсної комісії
__________________________________
(прізвище, ім’я, по батькові)
__________________________________
(посада, назва підприємства, ПІБ учасника
конкурсу, ідентифікаційний код юридичної
особи згідно з ЄДРПОУ, місцезнаходження
суб’єкта господарювання, контактний номер
телефону, адресу електронної пошти)
ЗАЯВА
на участь у конкурсі на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів з території
смт Гришківці
Просимо допустити до участі в конкурсі з визначення суб’єктів господарювання на здійснення послуг із збирання та перевезення побутових відходів з території смт Гришківці Бердичівського району Житомирської області.
Додатки.
___________ _____________ ___________________
(дата) (підпис) (ініціали, прізвище)
Додаток 2
до конкурсної документації
Конкурсна форма "ПРОПОЗИЦІЯ"
(форма, яка подається учасником на фірмовому бланку)
Ми, (назва учасника), надаємо свою пропозицію щодо участі у конкурсі щодо визначення суб’єктів господарювання на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів з території міста Южного Одеського району Одеської області.
Вивчивши конкурсну документацію, на виконання зазначеного вище, ми, уповноважені на підписання Договору, маємо можливість та погоджуємося виконати вимоги Замовника та Договору на умовах, зазначених у конкурсній документації. До акцепту нашої конкурсної пропозиції Ваш проект Договору разом з нашою пропозицією (за умови її відповідності всім вимогам) мають силу попереднього Договору між нами. Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми візьмемо на себе зобов’язання виконати всі умови, передбачені Договором.
Ми погоджуємося з умовами, що Ви можете відхилити нашу пропозицію згідно з умовами конкурсної документації, та розуміємо, що Ви не обмежені у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для Вас умовами.
Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми зобов’язуємося підписати Договір із Замовником протягом 15 робочих днів після затвердження рішення про визначення переможця конкурсу.
Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи учасника, завірені печаткою.
Додаток 3
до конкурсної документації
ПРИМІРНИЙ ДОГОВІР
між Гришковецькою селищною радою та суб’єктом господарювання на
здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів
смт Гришківці |
_____ ___________ ___ р. |
Гришковецька селищна рада, в особі голови Лісової Ірени Леонідівни, що діє на підставі Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», (далі - замовник), з однієї сторони, і _______________________________________________________________________________
(найменування суб’єкта господарювання, якого визначено виконавцем послуги)
в особі ,
(посада, прізвище, ім’я та по батькові (за наявності)
що діє на підставі ,
(назва документа, дата і номер)
затвердженого
(найменування органу)
(далі - виконавець), з іншої сторони, відповідно до рішення від _______ № ___________
(найменування організатора конкурсу)
уклали цей договір про таке.
Предмет договору
1. Виконавець зобов’язується надавати послугу із збирання та перевезення побутових відходів (далі - послуга) відповідної якості згідно з графіком на території смт Гришківці
та відповідно до Правил благоуструю населених пунктів, затверджених
(дата та номер акта про затвердження правил благоустрою)
з урахуванням регінального та місцевого планів управління відходами, затверджених
(дата та номер акта про затвердження регіонального та
,
місцевого планів управління відходами)
а замовник зобов’язується виконати обов’язки, передбачені цим договором.
2. Характеристика об’єкта конкурсу:
1)
(вид (види) побутових відходів, затверджені органом місцевого самоврядування норми надання
;
послуги з управління побутовими відходами, обсяг збирання та перевезення побутових відходів)
2)
(розміри та межі певної території, на якій здійснюватиметься збирання
;
та перевезення побутових відходів)
3) характеристика об’єктів утворення побутових відходів за джерелами їх утворення:
(багатоквартирні житлові будинки: загальна кількість та їх місцезнаходження, кількість мешканців;
;
наявність, кількість, місцезнаходження контейнерних майданчиків; наявність, кількість, місцезнаходження, вид, об’єм і належність контейнерів)
(одноквартирні житлові будинки: загальна кількість та їх місцезнаходження, кількість мешканців;
;
наявність, кількість, місцезнаходження контейнерних майданчиків; наявність, кількість, місцезнаходження, вид, об’єм і належність контейнерів)
;
(підприємства, установи та організації: загальна кількість, перелік та їх місцезнаходження, кількість, вид, об’єм, місцезнаходження та належність контейнерів)
4) ;
(місцезнаходження об’єктів управління побутовими відходами (об’єкти відновлення та видалення відходів, об’єкти поводження з небезпечними відходами у складі побутових відходів тощо), куди необхідно перевозити відповідний вид побутових відходів згідно
з правилами благоустрою населеного пункту, регіональними та місцевими планами управління відходами)
5) .
(система надання послуги за відповідним видом побутових відходів (безконтейнерна система; контейнерна система; пункт роздільного збирання (зокрема мобільний);
за заявкою)
Надання послуги за видами побутових відходів
3. Виконавець надає послугу з управління
(змішаними, роздільно зібраними,
побутовими відходами.
великогабаритними, ремонтними)
4. Послуга надається виконавцем за системами (необхідне зазначити у таблиці для кожного виду побутових відходів):
Вид побутових відходів |
Контейнерна система |
Безконтейнерна система |
Пункт роздільного збирання (зокрема мобільний) |
За заявкою |
1. Змішані відходи |
|
|
|
|
2. Роздільно зібрані відходи, у тому числі (заповнюється за наявності): |
х |
х |
х |
х |
паперу, картону |
|
|
|
|
скла |
|
|
|
|
пластику |
|
|
|
|
деревини |
|
|
|
|
текстилю |
|
|
|
|
металу |
|
|
|
|
упаковки |
|
|
|
|
біовідходи |
|
|
|
|
відходи зелених насаджень |
|
|
|
|
відходи електричного та електронного обладнання |
|
|
|
|
відходи батарей та акумуляторів |
|
|
|
|
небезпечні відходи у складі побутових |
|
|
|
|
3. Великогабаритні відходи |
|
|
|
|
4. Ремонтні відходи |
|
|
|
|
5. Під час збирання побутових відходів за контейнерною системою використовуються технічно справні контейнери:
Вид побутових відходів |
Кількість контейнерів, одиниць |
Місткість контейнера, |
Власник контейнера |
1. Змішані відходи |
|
|
|
2. Роздільно зібрані відходи, у тому числі (заповнюється за наявності): |
х |
х |
х |
паперу, картону |
|
|
|
скла |
|
|
|
пластику |
|
|
|
деревини |
|
|
|
текстилю |
|
|
|
металу |
|
|
|
упаковки |
|
|
|
біовідходи |
|
|
|
відходи зелених насаджень |
|
|
|
відходи електричного та електронного обладнання |
|
|
|
відходи батарей та акумуляторів |
|
|
|
небезпечні відходи у складі побутових |
|
|
|
3. Великогабаритні відходи |
|
|
|
4. Ремонтні відходи |
|
|
|
6. Графік та контакти для замовлення перевезення побутових відходів: за контейнерною або безконтейнерною системою, з пунктів роздільного збирання (зокрема мобільного), за заявкою:
Вид побутових відходів |
Графік та час перевезення зібраних побутових відходів |
Адреса пункту роздільного збирання (зокрема мобільного) |
Контактна інформація для замовлення перевезення побутових відходів за заявкою |
1. Змішані відходи |
з _____________________ до ____________________ _______________________ (дні тижня, дні місяця, щодня тощо) |
|
|
2. Роздільно зібрані відходи, у тому числі (заповнюється за наявності): |
з _____________________ до ____________________ _______________________ (дні тижня, дні місяця, щодня тощо) |
х |
х |
паперу, картону |
з _____________________ до ____________________ _______________________ (дні тижня, дні місяця, щодня тощо) |
|
|
скла |
з _____________________ до ____________________ _______________________ (дні тижня, дні місяця, щодня тощо) |
|
|
пластику |
з _____________________ до ____________________ _______________________ (дні тижня, дні місяця, щодня тощо) |
|
|
деревини |
з _____________________ до ____________________ _______________________ (дні тижня, дні місяця, щодня тощо) |
|
|
текстилю |
з _____________________ до ____________________ _______________________ (дні тижня, дні місяця, щодня тощо) |
|
|
металу |
з _____________________ до ____________________ _______________________ (дні тижня, дні місяця, щодня тощо) |
|
|
упаковки |
з _____________________ до ____________________ _______________________ (дні тижня, дні місяця, щодня тощо) |
|
|
біовідходи |
з _____________________ до ____________________ _______________________ (дні тижня, дні місяця, щодня тощо) |
|
|
відходи зелених насаджень |
з _____________________ до ____________________ _______________________ (дні тижня, дні місяця, щодня тощо) |
|
|
відходи електричного та електронного обладнання |
з _____________________ до ____________________ _______________________ (дні тижня, дні місяця, щодня тощо) |
|
|
відходи батарей та акумуляторів |
з _____________________ до ____________________ _______________________ (дні тижня, дні місяця, щодня тощо) |
|
|
небезпечні відходи у складі побутових |
з _____________________ до ____________________ _______________________ (дні тижня, дні місяця, щодня тощо) |
|
|
3. Великогабаритні відходи |
з _____________________ до ____________________ _______________________ (дні тижня, дні місяця, щодня тощо) |
|
|
4. Ремонтні відходи |
з _____________________ до ____________________ _______________________ (дні тижня, дні місяця, щодня тощо) |
|
|
Вимоги до якості послуги
7. Критеріями якості надання послуги є дотримання графіка збирання та перевезення побутових відходів, дотримання правил надання послуги з управління побутовими відходами та інших вимог законодавства.
Права та обов’язки замовника і виконавця
8. Замовник має право:
1) вимагати від виконавця забезпечення безперервного надання послуги відповідної якості та згідно з графіком збирання та перевезення побутових відходів, а також вимог законодавства про відходи, санітарних норм і правил, правил надання послуги з управління побутовими відходами, умов цього договору, місцевих нормативно-правових актів замовника;
2) одержувати достовірну та своєчасну інформацію про послуги, які надаються виконавцем на території, визначеній цим договором;
3) вимагати від виконавця подання інформації про облік відходів, облік операцій з управління відходами та подання звітності відповідно до Закону України “Про управління відходами”;
4) змінювати обсяг надання послуги за цим договором під час зміни у системі управління побутовими відходами;
5) отримувати від виконавця інформацію про споживачів послуги, що мають пільги, передбачені законодавчими актами для окремих категорій населення, облік стану оплати та заборгованості, претензійно-позовну роботу з боржниками та інформаційні заходи щодо дотримання споживачами вимог нормативних документів у сфері управління побутовими відходами.
9. Замовник зобов’язується:
1) погоджувати графіки збирання та перевезення побутових відходів, розроблений виконавцем відповідно до встановлених вимог;
2) приймати в установленому порядку рішення щодо встановлення чи зміну середньозваженого тарифу на послугу з управління побутовими відходами та тарифів на збирання та перевезення побутових відходів у розмірі не нижче економічно обґрунтованих витрат відповідно до розрахунків, поданих виконавцем;
3) затверджувати норми надання послуги з управління побутовими відходами, визначені в установленому порядку;
4) забезпечувати виконавця інформацією стосовно дії місцевих нормативно-правових актів про відходи, повідомляти про зміни до них;
5) розглядати звернення виконавця з приводу надання послуги та виконання умов цього договору;
6) здійснювати відповідно до законодавства самоврядний контроль щодо порушення державних стандартів, норм і правил у сфері благоустрою населених пунктів, правил благоустрою територій населених пунктів.
10. Виконавець має право:
1) подавати замовнику розрахунки економічно обґрунтованих витрат на збирання та перевезення побутових відходів для подальшого встановлення чи зміни середньозваженого тарифу на послугу з управління побутовими відходами та тарифів на збирання та перевезення побутових відходів, зокрема у разі зміни обсягу надання послуги за цим договором під час зміни у системі управління побутовими відходами;
2) розробити норми надання послуги та подати їх на затвердження замовнику;
3) повідомляти замовнику про неналежний стан проїзної частини автомобільних доріг чи вулиць, рух якими пов’язаний з виконанням договору;
4) подавати замовнику пропозиції щодо зміни схем руху та режиму роботи транспортних засобів спеціального призначення на наявних маршрутах;
5) вносити пропозиції замовнику щодо функціонування системи управління побутовими відходами;
6) звертатись до замовника щодо здійснення ним самоврядного контролю в частині порушення державних стандартів, норм і правил у сфері благоустрою населених пунктів, правил благоустрою територій населених пунктів.
11. Виконавець зобов’язується:
1) надавати послуги відповідно до вимог законодавства про відходи, санітарних норм і правил, правил надання послуги з управління побутовими відходами, умов цього договору, місцевих нормативно-правових актів замовника та погодженого замовником графіка надання послуги;
2) укладати договори із суб’єктами господарювання на виконання окремих операцій з відновлення та видалення побутових відходів відповідно до правил благоустрою території населеного пункту з урахуванням регіонального та місцевого планів управління відходами;
3) укладати договори із споживачами про надання послуги з управління побутовими відходами;
4) розробити графік збирання та перевезення побутових відходів та погодити його із замовником; 5) утримувати та випускати на маршрут спеціально обладнані транспортні засоби у належному технічному і санітарному стані;
6) забезпечувати допуск до надання послуги працівників, що пройшли медичний огляд в установленому порядку, та дотримання ними вимог законодавства про дорожній рух;
7) здійснювати надання послуги за зверненням замовника у разі проведення публічних заходів;
8) подавати замовнику інформацію про облік відходів, облік операцій з управління відходами та подання звітності відповідно до Закону України “Про управління відходами”.
Ціна та порядок оплати послуги
12. Згідно з рішенням
(назва органу місцевого самоврядування)
від ___ __________ 20__ р. № ______ тариф на послугу становить:
Вид побутових відходів |
Тариф на послугу за видами побутових відходів, гривень за 1 куб. метр чи гривень за 1 тонну |
1. Змішані відходи |
|
2. Роздільно зібрані відходи, у тому числі (заповнюється за наявності): |
х |
паперу, картону |
|
скла |
|
пластику |
|
деревини |
|
текстилю |
|
металу |
|
упаковки |
|
біовідходи |
|
відходи зелених насаджень |
|
відходи електричного та електронного обладнання |
|
відходи батарей та акумуляторів |
|
небезпечні відходи у складі побутових |
|
3. Великогабаритні відходи |
|
4. Ремонтні відходи |
|
Відповідальність сторін за порушення договору
13. За невиконання або неналежне виконання умов цього договору сторони несуть відповідальність згідно із законодавством.
Порядок і умови внесення змін до договору
14. Внесення змін до цього договору здійснюється шляхом укладення сторонами додаткової угоди, якщо інше не передбачено договором.
15. У разі зміни тарифів протягом строку дії договору нові тарифи застосовуються з моменту їх введення в дію без внесення додаткових змін до договору.
Форс-мажорні обставини
16. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або часткове невиконання зобов’язань за цим договором, якщо таке невиконання є наслідком форс-мажорних обставин.
17. Форс-мажорними обставинами є надзвичайні та невідворотні обставини, які виникли в результаті не передбачених сторонами подій, що об’єктивно унеможливлюють виконання зобов’язань, передбачених умовами договору, обов’язків згідно із законодавчими та іншими нормативними актами, зокрема пожежі, землетруси, повені, зсуви, вибухи, війна або військові дії, страйк, блокада. Доказом настання форс-мажорних обставин є документ Торгово-промислової палати або іншого компетентного органу.
Строк дії договору, порядок і умови продовження
його дії та розірвання
18. Договір набирає чинності з дати його укладення та діє до __________.
Договір може бути достроково розірвано за згодою сторін.
19. У разі недотримання графіка збирання та перевезення побутових відходів (за винятком наслідків форс-мажорних обставин), погодженого з органом місцевого самоврядування, невиконання вимог законодавства про відходи, санітарних норм і правил, правил надання послуги з управління побутовими відходами, місцевих нормативно-правових актів замовника договір може бути достроково розірвано у судовому порядку.
20. Дія договору припиняється у разі, коли:
закінчився строк, на який його укладено;
виконавець протягом п’яти робочих днів з моменту набрання чинності цим договором не розпочав надавати послугу на всіх об’єктах утворення побутових відходів, зазначених у пункті 4 цього договору.
Дія договору припиняється також в інших випадках, передбачених законом.
Прикінцеві положення
21. Спори та розбіжності за договором між сторонами, якщо вони не будуть узгоджені шляхом переговорів між сторонами, вирішуються в судовому порядку.
22. Договір складений у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу. Один примірник зберігається у замовника, другий у виконавця.
Реквізити і підписи сторін
Замовник |
Виконавець |
||
Гришковецька селищна рада |
_____________________________________ (найменування суб’єкта господарювання) |
||
|
_____________________________________ (ідентифікаційний код юридичної особи згідно з ЄДРПОУ або реєстраційний номер облікової картки платника податків для фізичних осіб - підприємців*) |
||
13337, Житомирська область, |
місцезнаходження__________________________________________________________ |
||
Бердичівський район, смт Гришківці, |
поточний рахунок _____________________ у ___________________________________, МФО________________________________ номер телефону_______________________ |
||
вул. Червоний промінь, 4 |
офіційний веб-сайт ____________________
|
||
Р/рUA718999980334109815000006783, |
______________________________ (найменування посади) |
||
МФО 899998 |
|
||
ЄДРПОУ 04345380 |
|
_____________
* Для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті, зазначаються серія та номер паспорта.