Автоматизована перевірка декларацій: помилки у декларації чи особливості зазначення інформації в реєстрі
Наприкінці 2023 року багато декларантів уже отримали довідку за результатами автоматизованої перевірки декларацій в Єдиному державному реєстрі декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.
У такій Довідці відображаються встановлені невідповідності між відомостями у декларації та реєстрах, банках даних. При цьому, встановлення невідповідностей не означає, що зазначені у декларації відомості є неточними, але свідчить про те, що дані у декларації відрізняються від даних реєстрів та баз даних. Окремі невідповідності можуть свідчити взагалі лише про різне написання даних про об’єкт у декларації та в реєстрах.
Як зрозуміти, це помилки у декларації чи особливості зазначення інформації в реєстрах? Дізнавайтеся тут https://cutt.ly/CwGWyS8i
Як знайти довідку в особистому кабінеті? Детальніше тут https://cutt.ly/swFfwwuX
Які саме відомості вважаються неточними, а які недостовірними? Детальніше тут https://cutt.ly/CwDYk9hV
Нагадаємо, щорічні декларації за 2021-2022 роки необхідно подати до 31 січня 2024 року, а за 2023 рік - до 31 березня 2024 року включно.
За відомостями Національного агенства
з питань запобігання корупції