Фото без опису

Гришковецька селищна рада, як організатор конкурсу, відповідно до рішення виконавчого комітету Гришковецької селищної ради від 15.05.2025 року №82 «Про проведення конкурсу з визначення суб’єкта господарювання на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів на території селища Гришківці», оголошує конкурс з визначення суб’єкта господарювання на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів на території селища Гришківці.

Конкурс відбудеться 13 червня 2025 року о 10:00 за адресою: вул. Червоний промінь, 4, с-ще Гришківці, Бердичівський р-н, Житомирська обл., 13337.

Конкурсна пропозиція подається особисто чи надсилається засобами поштового зв’язку конкурсній комісії у конверті, на якому зазначаються повне найменування і місцезнаходження організатора та учасника конкурсу, або подається в електронній формі на адресу електронної пошти організатора конкурсу.

Місце подання конкурсних пропозицій: 13337, Житомирська область, Бердичівський район, с-ще  Гришківці, вул. Червоний промінь, 4, Гришковецька селищна рада.

Кінцевий строк подання конкурсних пропозицій до 12 червня 2025 року о 17:00 год.

Контактна особа: Солом’яна Вікторія Вадимівна – секретар конкурсної комісії, тел.: (093) 054-91-45.

 

КОНКУРСНА ДОКУМЕНТАЦІЯ

проведення конкурсу на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів на території селища Гришківці

 

1. Найменування, місцезнаходження організатора конкурсу

Виконавчий комітет Гришковецької селищної ради, 13337, Житомирська обл., Бердичівський р-н, с-ще Гришківці, вул. Червоний промінь, 4.

2. Рішення організатора конкурсу про проведення конкурсу

Рішення Виконавчого комітету Гришковецької селищної ради від 15 травня 2025 року №82. "Про проведення конкурсу з визначення суб’єкта господарювання на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів на території селища Гришківці".

3. Місце, дата і час проведення конкурсу, прізвище, ім’я та по батькові (за наявності), посада, контактний телефон та адреса електронної пошти посадової особи організатора конкурсу, уповноваженої здійснювати комунікацію з учасниками

 Місце: 13337, Житомирська обл., Бердичівський р-н, с-ще Гришківці, вул. Червоний промінь, 4.

Дата: 13 червня 2025 року

Час: 10 год. 00 хв.

Посадова особа організатора конкурсу, уповноважена здійснювати комунікацію з учасниками:

Соломяна Вікторія Вадимівна – спеціаліст-юрисконсульт відділу організаційно-кадрової та правової роботи апарату Гришковецької селищної ради, тел. +380930549145, адреса електронної пошти: inbox@gryshkovecka-gromada.gov.ua

4. Очікуваний (прогнозний) економічно обґрунтований розрахунковий рівень тарифів на збирання та перевезення побутових відходів

До 35 грн на одну людину в місяць.

5. Основні кваліфікаційні вимоги до учасників конкурсу

Кваліфікаційні вимоги

Критерії відповідності

Основні кваліфікаційні вимоги

   1

Наявність транспортних засобів спеціального призначення для збирання та перевезення відповідного виду побутових відходів

1) достатня кількість транспортних засобів спеціального призначення, що забезпечують перевезення визначеного обсягу відповідного виду побутових відходів, які утворюються на об’єкті конкурсу, що підтверджується:

довідкою-розрахунком про наявні транспортні засоби спеціального призначення для забезпечення перевезення обсягу відповідного виду побутових відходів за об’єктом конкурсу;

довідкою-характеристикою транспортних засобів спеціального призначення;

копіями свідоцтв про реєстрацію власних транспортних засобів спеціального призначення та/або договором про оренду таких транспортних засобів;

копіями протоколів перевірки технічного стану транспортних засобів спеціального призначення

2) перевага надається учасникові конкурсу, який має у власності більшу кількість транспортних засобів спеціального призначення, що можуть перевозити більший обсяг певного виду побутових відходів за об’єктом конкурсу

   2

Підтримання належного санітарного стану транспортних засобів спеціального призначення для збирання та перевезення побутових відходів

1) наявне власне або орендоване обладнання для миття транспортних засобів спеціального призначення, що підтверджується довідкою про наявне обладнання для миття транспортних засобів спеціального призначення або договором про надання відповідних послуг

2) перевага надається учасникові конкурсу, який має у власності обладнання для миття транспортних засобів спеціального призначення

   3

Зберігання транспортних засобів спеціального призначення для перевезення побутових відходів

1) забезпечення зберігання транспортних засобів спеціального призначення здійснюється на власній чи орендованій території або на автостоянках, що підтверджується довідкою про зберігання транспортних засобів спеціального призначення на власній території, договором про оренду такої території або договором про зберігання транспортних засобів на автостоянках

2) перевага надається учасникові конкурсу, який має власну територію для забезпечення зберігання транспортних засобів спеціального призначення

   4

Щоденний контроль за технічним станом транспортних засобів спеціального призначення, виконання регламентних робіт з їх технічного обслуговування та ремонту

1) забезпечення щоденного контролю за технічним станом транспортних засобів спеціального призначення, виконання регламентних робіт з їх технічного обслуговування та ремонту, що підтверджується:

довідкою про наявність власної або орендованої ремонтної бази, транспортних засобів спеціального призначення;

договором про ремонтне обслуговування транспортних засобів спеціального призначення;

копією наказу на прийняття у штат персоналу з ремонту та технічного обслуговування транспортних засобів спеціального призначення

2) перевага надається учасникові конкурсу, який має у власності ремонтну базу та у штаті персонал з ремонтного обслуговування

   5

Щоденний медичний огляд водіїв

1) проведення щоденного медичного огляду водіїв медичним працівником та наявність спеціально відведеного приміщення для проведення щозмінних передрейсових та післярейсових медичних оглядів водіїв або отримання таких послуг на договірній основі, що підтверджується:

договором про медичне обслуговування;

копією наказу на прийняття у штат медичного працівника;

довідкою про оснащення постійного спеціального приміщення для проведення щозмінного передрейсового та післярейсового медичного огляду водіїв транспортних засобів

2) перевага надається учасникові конкурсу, який має у штаті медичного працівника та відведене спеціальне приміщення для проведення щозмінних передрейсових та післярейсових медичних оглядів водіїв

 

6. Орієнтовна дата початку здійснення операцій із збирання та перевезення відповідного виду побутових відходів

01 липня 2025 року

7. Вимоги до конкурсних пропозицій та перелік документів, які подаються учасниками конкурсу

    Для участі у конкурсі учасники подають заяву (Додаток 1), яка повинна містити таку інформацію:

- номер та назва об’єкта конкурсу;

- найменування юридичної особи або прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності) фізичної особи - підприємця;

- ідентифікаційний код юридичної особи згідно з ЄДРПОУ або реєстраційний номер облікової картки платника податків для фізичних осіб-підприємців (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку в паспорті, зазначаються серія та номер паспорта);

- місцезнаходження суб’єкта господарювання, контактний номер телефону, адресу електронної пошти.

До заяви додається конкурсна пропозиція (Додаток 2), яка включає:

- перелік документів, передбачений конкурсною документацією;

- запропоновані учасниками конкурсу тарифи на збирання та перевезення побутових відходів, розраховані відповідно до затвердженого Кабінетом Міністрів України порядку.

 Перелік документів, які подаються учасниками конкурсу для підтвердження відповідності встановленим кваліфікаційним вимогам:

  • довідка-розрахунок про наявні транспортні засоби спеціального призначення для забезпечення перевезення обсягу відповідного виду побутових відходів за об’єктом конкурсу;
  • довідка-характеристика транспортних засобів спеціального призначення;
  • копії свідоцтв про реєстрацію власних транспортних засобів спеціального призначення та/або договором про оренду таких транспортних засобів;
  • копії протоколів перевірки технічного стану транспортних засобів спеціального призначення;
  • довідка про наявне обладнання для миття транспортних засобів спеціального призначення (у разі відсутності обладнання для підтримання належного санітарного стану транспортних засобів підтверджується договором про надання відповідних послуг);
  • довідка про зберігання транспортних засобів спеціального призначення на власній території, договір про оренду такої території або договір про зберігання транспортних засобів на автостоянках;
  • довідка про наявність власної або орендованої ремонтної бази, транспортних засобів спеціального призначення (у разі відсутності власної або орендованої ремонтної бази щоденний контроль за технічним станом транспортних засобів підтверджується договором про ремонтне обслуговування транспортних засобів спеціального призначення або копією наказу на прийняття у штат персоналу з ремонту та технічного обслуговування транспортних засобів спеціального призначення);
  • договір про медичне обслуговування (проведення щоденного медичного огляду водіїв медичним працівником). У разі відсутності договору проведення щоденного медичного огляду водіїв підтверджується копією наказу на прийняття у штат медичного працівника, або довідкою про оснащення постійного спеціального приміщення для проведення щозмінного передрейсового та після рейсового медичного огляду водіїв транспортних засобів.

8. Проекти договорів

Додаток 3 до конкурсної документації.

9. Можливість проведення організатором конкурсу зборів його учасників з метою надання роз’яснень щодо змісту конкурсної документації та внесення змін до неї

Учасник конкурсу має право не пізніше ніж за сім календарних днів до закінчення строку подання конкурсних пропозицій з письмовою заявою звернутися за роз’ясненням щодо змісту конкурсної документації до виконавчого комітету Гришковецької селищної ради, який зобов’язаний надіслати йому протягом трьох робочих днів письмову відповідь.

10. Способи, місце та кінцевий строк подання конкурсних пропозицій

 Спосіб подання конкурсних пропозицій: особисто або поштою.

Місце подання конкурсних пропозицій: 13337, Житомирська обл., Бердичівський р-н, с-ще Гришківці, вул. Червоний промінь, 4.

Кінцевий строк подання конкурсних пропозицій: до 17 год. 00 хв. 12 червня 2025 року. Конверти з конкурсними пропозиціями, що надійшли після закінчення строку їх подання, не розкриваються і повертаються учасникам конкурсу.

Організатор конкурсу має право прийняти до закінчення строку подання конкурсних пропозицій рішення щодо його продовження та/або зміну місця, дати та часу проведення конкурсу. Про таке рішення організатор конкурсу повинен повідомити всім учасникам конкурсу шляхом надсилання відповідного повідомлення на адресу електронної пошти чи іншими засобами інформаційно-комунікаційних систем не пізніше ніж за один робочий день до дати проведення конкурсу, зазначеними в конкурсній документації, та оприлюднити повідомлення на своєму офіційному веб-сайті.

11. Опис та приклади (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками конкурсу не призведе до відхилення їх конкурсних пропозицій

Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням конкурсних пропозицій та не впливають на зміст конкурсних пропозицій, а саме технічні помилки та описки (наприклад: вживання великої літери, вживання розділових знаків та відмінювання слів у реченні, використання слова або мовного звороту, запозичених з іншої мови, застосування правил переносу частини слова з рядка в рядок, написання слів разом та/або окремо, та/або через дефіс, Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації, Окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання)).

12. Номери та назви об’єктів конкурсу

Лот №1 "Територія охоплена межами с-ща Гришківці"

13. Характеристика об’єктів конкурсу

13.1. Вид (види) побутових відходів, обсяг збирання та перевезення побутових відходів, норми надання послуги з управління побутовими відходами, затверджені органом місцевого самоврядування

Вид побутових відходів – змішані.

Середньорічний обсяг збирання та перевезення побутових відходів складає 600 м3.

Норми надання послуги з управління побутовими відходами, затверджені рішенням виконавчого комітету Гришковецької  селищної ради від 18.01.2024 № 6 «Про затвердження норм надання послуг з управління  побутовими відходами на території  смт Гришківці” наведені у Таблиці 1.

                                                                                                            

 

                                                                                                  Таблиця 1

Джерела утворення побутових відходів

 


 Розрахункова одиниця

 

Норма на одну розрахункову одиницю

Середня на добу,

кг

Середня на рік, куб.м.

Одноквартирні будинки
 з присадибною ділянкою

1 мешканець

0,3

1,1

Готель

1 місце

0,5

0,7

Поліклініка

1 відвідування

0,01

0,012

Адміністративні і громадські установи та організації

1 робоче місце

0,1

0,22

Заклади загальної середньої освіти

1 учень

0,08

0,11

Заклади дошкільної освіти

1 місце

0,2

0,28

Промтоварні магазини, ларьки, кіоски

1 кв.м торгівельної площі

0,15

0,25

Продовольчі магазини, ларьки, кіоски

1 кв.м торгівельної площі

0,3

0,46

Заклади культури і мистецтва

1 місце

0,08

0,21

Культові споруди

1 кв.м площі території

0,01

0,04

Ресторани, кафе, їдальні

1 місце

0,6

1,3

Кладовище

1 кв.м площі території

0,02

0,003

 

13.2. Розміри та межі території, на якій здійснюватимуться операції із збирання та перевезення побутових відходів

Загальна площа території с-ща Гришківці становить 577,8 га.

Межі с-ща Гришківці: зі сходу – Семенівська та Бердичівська територіальні громади, з півдня –  Бердичівська територіальна громада, із заходу –  Швайківська та Бердичівська територіальні громади, з півночі –  територія реформованого КСП «Гришківці».

14. Характеристика об’єктів утворення побутових відходів за джерелами їх утворення:

14.1. Одноквартирні (садибні) житлові будинки (загальна кількість та місцезнаходження будинків, кількість мешканців таких будинків; наявність, кількість, місцезнаходження контейнерних майданчиків; наявність, кількість, місцезнаходження, вид, об’єм та належність контейнерів)

На території с-ща Гришківці розміщені 1720 одноквартирних (садибних) житлових будинків, кількість мешканців – 4994 осіб. Контейнерні майданчики та контейнери відсутні.

14.2. Підприємства, установи та організації (загальна кількість, перелік та місцезнаходження підприємств, установ та організацій, їх характеристика (бюджетні або інші споживачі). Кількість, вид, об’єм, місцезнаходження та належність контейнерів)

Загальна кількість підприємств, установ, організацій, що знаходяться на території селища Гришківці  – 47  од. (контейнери відсутні)

 

Підприємства, установи, організації

Місцезнаходження

Кількість

 

Бюджетні установи

 

 

1

Амбулаторія (КНП "ЦПМСД")

вул. Житомирська, 32

1

2

Пошта (Укрпошта)

вул. Соборна, 5

1

3

Селищна рада

вул. Червоний промінь, 4

1

4

Ліцей

вул. Червоний промінь, 3

1

5

Загальноосвітня школа-інтернат

вул. Житомирська, 155

1

6

Дошкільний навчальний заклад

вул. Червоний промінь, 10

1

7

Бібліотека (КЗ "ПБ")

вул. Соборна, 5

1

 

Інші споживачі

 

 

8

Пошта (Нова пошта)

вул. Червоний промінь, 2А

1

9

Автошкола

вул. Червоний промінь, 4

1

10

Автомийка

вул. Житомирська, 44

1

11

СТО

вул. Житомирська, 8, вул. Житомирська, 32А, вул. Червоний промінь, 3Г

3

12

АЗС

вул. Житомирська, 197

1

14

Релігійні громади (церкви)

 

 

14.1

Свято-Дмитрівський храм

вул. Житомирська, 5

1

14.2

Молитовний дім

вул. Червоний промінь, 1

1

14.3

Греко-католицька церква

вул. Червоний промінь, 1

1

15

Заклади громадського харчування

 

 

15.1

Ресторан "У свата"

вул. Житомирська, 193А

1

15.2

Кафе "Жолудь"

вул. Житомирська, 199

1

15.3

кафе "Чайка"

вул. Житомирська, 46

1

15.4

Торговельні точки

вул. Піорунського, 1, Червоний промінь, 2

2

16

Продуктові магазини

 

 

16.1

Абетка смаку

вул. Червоний промінь, 1Ґ

1

16.2

Зодіак

вул. Житомирська, 44В

1

16.3

Лізонька

вул. Житомирська, 77/1

1

16.4

Пікнік

вул. Старий шлях, 2Б

1

16.5

Зевс

вул. Житомирська, 2

1

16.6

Криничка

вул. Миру, 53А

1

16.7

Продуктовий

вул. Весняна, 13

1

17

Промислові магазини

 

 

17.1

Воєнторг

вул. Житомирська, 32А

1

17.2

1000 дрібниць

вул. Житомирська, 77/1

1

17.3

Автолідер

вул. Шевченка, 2

1

17.4

СадОгород

вул. Житомирська, 81/2

1

17.5

Вікнарі-Бердичів

вул. Житомирська, 81/2

1

17.6

Продаж велосипедів

вул. Житомирська, 21

1

18

Олійний цех

вул. Соборна, 5А

1

19

Деревоборобний цех

вул. Червоний промінь, 3В,  вул. Житомирська, 193А

2

20

Підприємство по переобладнанню транспорту

вул. Червоний промінь, 3Г

1

21

Готель "У свата"

вул. Житомирська, 193А

1

22

Ремонт взуття

вул. Житомирська, 101

1

23

Пошив та ремонт одягу

вул. Житомирська, 81/2

1

24

Перукарні

вул. Житомирська, 81/2

1

25

Склад побутової техніки

вул. Житомирська, 193А

1

26

Ритуальні послуги

вул. Житомирська, 81/2, Житомирська, 51, Житомирська, 58

3

 

 

 

Всього 47 од.

 

 

15. Місцезнаходження об’єктів оброблення відходів, передбачених правилами благоустрою населеного пункту, регіональними та місцевими планами управління відходами

На території с-ща Гришківці відсутні об’єкти оброблення (відновлення та/або видалення) відходів.

Найближчий полігон, який може забезпечити приймання побутових відходів - міський полігон м. Бердичева, що знаходиться на відстані близько 6,5 км від с-ща Гришківці.

У зв’язку з відсутністю на території с-ща Гришківці об’єктів оброблення відходів (об’єкти перероблення, сортування, відновлення та/або видалення відходів, тощо) учасник конкурсу повинен забезпечити перевезення побутових відходів до найближчого об’єкту оброблення відходів.

16. Система надання послуги за відповідним видом побутових відходів (безконтейнерна та/або контейнерна система, пункт роздільного збирання (зокрема мобільний), за заявкою споживача)

На території с-ща Гришківці застосовується безконтейнерна система надання послуг, яка передбачає регулярне (за графіком) перевезення побутових відходів, зібраних у пластикові пакети, на об’єкти відновлення та/або видалення.                                                                   

 

 

                       Додаток 1

                                                                      до конкурсної документації

 

 

                                                          Голові конкурсної комісії

                                                              __________________________________

                                                                    (прізвище, ім’я, по батькові)

                                                   ________________________________

                                                                 (посада, назва підприємства, ПІБ учасника

                                                                                                  конкурсу, ідентифікаційний код юридичної

                                                                                                  особи згідно з ЄДРПОУ, місцезнаходження

                                                                                       суб’єкта господарювання, контактний номер              

                                                                                                       телефону, адресу електронної пошти)

 

 

ЗАЯВА

на участь у конкурсі на здійснення операцій  із збирання та перевезення побутових відходів з території с-ща Гришківці

 

Просимо допустити до участі в конкурсі з визначення суб’єктів господарювання на здійснення послуг із збирання та перевезення побутових відходів з території с-ща Гришківці Бердичівського району Житомирської області.

Додатки.

 

 

  ___________                              _____________                 ________________

         (дата)                                     (підпис)                         (ініціали, прізвище)

 

 

 

 

                                         

 

                    Додаток 2

                                                               до конкурсної документації

 

Конкурсна форма "ПРОПОЗИЦІЯ"

(форма, яка подається учасником на фірмовому бланку)

            Ми, (назва учасника), надаємо свою пропозицію щодо участі у конкурсі щодо визначення суб’єктів господарювання на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів з території с-ща Гришківці

Вивчивши конкурсну документацію, на виконання зазначеного вище, ми, уповноважені на підписання Договору, маємо можливість та погоджуємося виконати вимоги Замовника та Договору на умовах, зазначених у конкурсній документації. До акцепту нашої конкурсної пропозиції Ваш проект Договору разом з нашою пропозицією (за умови її відповідності всім вимогам) мають силу попереднього Договору між нами. Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми візьмемо на себе зобов’язання виконати всі умови, передбачені Договором.

Ми погоджуємося з умовами, що Ви можете відхилити нашу пропозицію згідно з умовами конкурсної документації, та розуміємо, що Ви не обмежені у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для Вас умовами.

Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми зобов’язуємося підписати Договір із Замовником протягом 15 робочих днів після затвердження рішення про  визначення  переможця конкурсу.

Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи учасника, завірені печаткою.

 

                                                 

                                         

 

 

                        Додаток 3

                                                                 до конкурсної документації

 

ПРИМІРНИЙ ДОГОВІР
 між Гришковецькою селищною радою та суб’єктом господарювання на
 здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів

 

с-ще Гришківці

                          _____ ___________ ___ р.

         Гришковецька селищна рада, в особі голови Лісової Ірени Леонідівни, що діє на підставі Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», (далі - замовник), з однієї сторони, і __________________________________________________________________________

                      (найменування суб’єкта господарювання, якого визначено виконавцем послуги)

в особі                                                                                                                                  __ ,

                                             (посада, прізвище, ім’я та по батькові (за наявності)

що діє на підставі                                                                                                                 __,

(назва документа, дата і номер)

затвердженого _____________________________________________________________

(найменування органу)

(далі - виконавець), з іншої сторони, відповідно до рішення  від __________ № ______

                                                                                                                                                          ____________________________________________________________________

(найменування організатора конкурсу)

уклали цей договір про таке.

Предмет договору

1. Виконавець зобов’язується надавати послугу із збирання та перевезення побутових відходів (далі - послуга) відповідної якості згідно з графіком на території с-ща Гришківці та відповідно до правил благоустрою території населеного пункту, затверджених рішенням Гришковецької селищної ради від 08.10.2024 року №1010,                                                                                                                                    

(дата та номер акта про затвердження правил благоустрою)

а замовник зобов’язується виконати обов’язки, передбачені цим договором.

 

2. Характеристика об’єкта конкурсу:

1) змішані побутові відходи; норми надання послуги з управління побутовими відходами, затверджені рішенням виконавчого комітету Гришковецької  селищної ради від 18.01.2024 № 6 «Про затвердження норм надання послуг з управління  побутовими відходами на території  смт Гришківці», середньорічний обсяг збирання та перевезення побутових відходів складає 600 м3;

2) загальна площа території селища Гришківці становить 577,8 га; межі селища Гришківці: зі сходу – Семенівська та Бердичівська територіальні громади, з півдня –  Бердичівська територіальна громада, із заходу –  Швайківська та Бердичівська територіальні громади, з півночі –  територія реформованого КСП «Гришківці»;

3) характеристика об’єктів утворення побутових відходів за джерелами їх утворення:

1720 одноквартирних (садибних) житлових будинків на території с-ща Гришківці, кількість мешканців – 4994 осіб; контейнерні майданчики та контейнери відсутні;

загальна кількість підприємств, установ, організацій, що знаходяться на території селища Гришківці  – 47  од. (контейнери відсутні);

4) місцезнаходження об’єкту управління побутовими відходами вул. Європейська, 107, м. Бердичів, ТОВ “Полісся Екосфера”;

5) безконтейнерна система надання послуги

Надання послуги за видами побутових відходів

3. Виконавець надає послугу з управління змішаними побутовими відходами.

4. Послуга надається виконавцем за системами (необхідне зазначити у таблиці для кожного виду побутових відходів):

Вид побутових відходів

Контейнерна система

Безконтейнерна система

Пункт роздільного збирання (зокрема мобільний)

За заявкою

1. Змішані відходи

 

 х

 

 

5. Графік та контакти для замовлення перевезення побутових відходів: за контейнерною або безконтейнерною системою, з пунктів роздільного збирання (зокрема мобільного), за заявкою:

Вид побутових відходів

Графік та час перевезення зібраних побутових відходів

Адреса пункту роздільного збирання (зокрема мобільного)

Контактна інформація для замовлення перевезення побутових відходів за заявкою

1. Змішані відходи

з 09.00 год. до 17.00 год. кожен другий та четвертий четвер місяця,

з 09.00 год. до 15.00 год. кожна друга та четверта п’ятниця місяця

 

 

 

Вимоги до якості послуги

6. Критеріями якості надання послуги є дотримання графіка збирання та перевезення побутових відходів, дотримання правил надання послуги з управління побутовими відходами та інших вимог законодавства.

Права та обов’язки замовника і виконавця

7. Замовник має право:

1) вимагати від виконавця забезпечення безперервного надання послуги відповідної якості та згідно з графіком збирання та перевезення побутових відходів, а також вимог законодавства про відходи, санітарних норм і правил, правил надання послуги з управління побутовими відходами, умов цього договору, місцевих нормативно-правових актів замовника;

2) одержувати достовірну та своєчасну інформацію про послуги, які надаються виконавцем на території, визначеній цим договором;

3) вимагати від виконавця подання інформації про облік відходів, облік операцій з управління відходами та подання звітності відповідно до Закону України “Про управління відходами”;

4) змінювати обсяг надання послуги за цим договором під час зміни у системі управління побутовими відходами;

5) отримувати від виконавця інформацію про споживачів послуги, що мають пільги, передбачені законодавчими актами для окремих категорій населення, облік стану оплати та заборгованості, претензійно-позовну роботу з боржниками та інформаційні заходи щодо дотримання споживачами вимог нормативних документів у сфері управління побутовими відходами.

8. Замовник зобов’язується:

1) погоджувати графіки збирання та перевезення побутових відходів, розроблений виконавцем відповідно до встановлених вимог;

2) приймати в установленому порядку рішення щодо встановлення чи зміну середньозваженого тарифу на послугу з управління побутовими відходами та тарифів на збирання та перевезення побутових відходів у розмірі не нижче економічно обґрунтованих витрат відповідно до розрахунків, поданих виконавцем;

3) затверджувати норми надання послуги з управління побутовими відходами, визначені в установленому порядку;

4) забезпечувати виконавця інформацією стосовно дії місцевих нормативно-правових актів про відходи, повідомляти про зміни до них;

5) розглядати звернення виконавця з приводу надання послуги та виконання умов цього договору;

6) здійснювати відповідно до законодавства самоврядний контроль щодо порушення державних стандартів, норм і правил у сфері благоустрою населених пунктів, правил благоустрою територій населених пунктів.

9. Виконавець має право:

1) подавати замовнику розрахунки економічно обґрунтованих витрат на збирання та перевезення побутових відходів для подальшого встановлення чи зміни середньозваженого тарифу на послугу з управління побутовими відходами та тарифів на збирання та перевезення побутових відходів, зокрема у разі зміни обсягу надання послуги за цим договором під час зміни у системі управління побутовими відходами;

2) розробити норми надання послуги та подати їх на затвердження замовнику;

3) повідомляти замовнику про неналежний стан проїзної частини автомобільних доріг чи вулиць, рух якими пов’язаний з виконанням договору;

4) подавати замовнику пропозиції щодо зміни схем руху та режиму роботи транспортних засобів спеціального призначення на наявних маршрутах;

5) вносити пропозиції замовнику щодо функціонування системи управління побутовими відходами;

6) звертатись до замовника щодо здійснення ним самоврядного контролю в частині порушення державних стандартів, норм і правил у сфері благоустрою населених пунктів, правил благоустрою територій населених пунктів.

10. Виконавець зобов’язується:

1) надавати послуги відповідно до вимог законодавства про відходи, санітарних норм і правил, правил надання послуги з управління побутовими відходами, умов цього договору, місцевих нормативно-правових актів замовника та погодженого замовником графіка надання послуги;

2) укладати договори із суб’єктами господарювання на виконання окремих операцій з відновлення та видалення побутових відходів відповідно до правил благоустрою території населеного пункту з урахуванням регіонального та місцевого планів управління відходами;

3) укладати договори із споживачами про надання послуги з управління побутовими відходами;

4) розробити графік збирання та перевезення побутових відходів та погодити його із замовником;

5) утримувати та випускати на маршрут спеціально обладнані транспортні засоби у належному технічному і санітарному стані;

6) забезпечувати допуск до надання послуги працівників, що пройшли медичний огляд в установленому порядку, та дотримання ними вимог законодавства про дорожній рух;

7) здійснювати надання послуги за зверненням замовника у разі проведення публічних заходів;

8) подавати замовнику інформацію про облік відходів, облік операцій з управління відходами та подання звітності відповідно до Закону України “Про управління відходами”.

Ціна та порядок оплати послуги

11. Згідно з рішенням                                                                                                       ___

                                                             (назва органу місцевого самоврядування)

від ___ __________ 20__ р. № ______ тариф на послугу становить:

 

Вид побутових відходів

Тариф на послугу за видами побутових відходів, гривень за 1 куб. метр чи гривень за 1 тонну

1. Змішані відходи

 

Відповідальність сторін за порушення договору

12. За невиконання або неналежне виконання умов цього договору сторони несуть відповідальність згідно із законодавством.

Порядок і умови внесення змін до договору

13. Внесення змін до цього договору здійснюється шляхом укладення сторонами додаткової угоди, якщо інше не передбачено договором.

14. У разі зміни тарифів протягом строку дії договору нові тарифи застосовуються з моменту їх введення в дію без внесення додаткових змін до договору.

Форс-мажорні обставини

15. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або часткове невиконання зобов’язань за цим договором, якщо таке невиконання є наслідком форс-мажорних обставин.

16. Форс-мажорними обставинами є надзвичайні та невідворотні обставини, які виникли в результаті не передбачених сторонами подій, що об’єктивно унеможливлюють виконання зобов’язань, передбачених умовами договору, обов’язків згідно із законодавчими та іншими нормативними актами, зокрема пожежі, землетруси, повені, зсуви, вибухи, війна або військові дії, страйк, блокада. Доказом настання форс-мажорних обставин є документ Торгово-промислової палати або іншого компетентного органу.

Строк дії договору, порядок і умови продовження
 його дії та розірвання

17. Договір набирає чинності з дати його укладення та діє до __________.

Договір може бути достроково розірвано за згодою сторін.

18. У разі недотримання графіка збирання та перевезення побутових відходів (за винятком наслідків форс-мажорних обставин), погодженого з органом місцевого самоврядування, невиконання вимог законодавства про відходи, санітарних норм і правил, правил надання послуги з управління побутовими відходами, місцевих нормативно-правових актів замовника договір може бути достроково розірвано у судовому порядку.

19. Дія договору припиняється у разі, коли:

закінчився строк, на який його укладено;

виконавець протягом п’яти робочих днів з моменту набрання чинності цим договором не розпочав надавати послугу на всіх об’єктах утворення побутових відходів, зазначених у пункті 4 цього договору.

Дія договору припиняється також в інших випадках, передбачених законом.

Прикінцеві положення

20. Спори та розбіжності за договором між сторонами, якщо вони не будуть узгоджені шляхом переговорів між сторонами, вирішуються в судовому порядку.

21. Договір складений у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу. Один примірник зберігається у замовника, другий  у виконавця.

 

 

 

 

Реквізити і підписи сторін

Замовник

Виконавець

Гришковецька селищна рада

 

13337, Житомирська область,

Бердичівський район, с-ще Гришківці,

вул. Червоний промінь, 4

Р/рUA718999980334109815000006783,

МФО 899998

ЄДРПОУ 04345380

 

_________________      І.Л. Лісова

             (підпис)                             (ПІБ)

 

 

 

 

 

 

 

 

_________

_______________________________

(найменування суб’єкта господарювання)

_______________________________

(ідентифікаційний код юридичної особи згідно з ЄДРПОУ або реєстраційний номер облікової картки платника податків для фізичних осіб - підприємців*)

місцезнаходження__________________________________________________________

поточний рахунок _____________________

у ___________________________________,

МФО________________________________

номер телефону_______________________

офіційний веб-сайт ____________________

______________________________

(найменування посади)

_________
 
(підпис)

_________________

                  (ПІБ)

 

* Для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті, зазначаються серія та номер паспорта.