Електронний кабінет особи з інвалідністю
Відділ соціального захисту населення Гришковецької селищної ради інформує, що запроваджено введення електронного документообігу, в тому числі електронне ведення особових справ осіб з інвалідністю в центральному банку даних з проблем інвалідності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 05.04.2012 № 321( зі змінами).
Відтепер особа з інвалідністю може не виходячи з дому подати документи необхідні для взяття на облік та забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації через електронний кабінет особи з інвалідністю (далі – електронний кабінет особи).
Електронний кабінет особи з інвалідністю забезпечує:
- доступ громадянам до електронного кабінету за кваліфікованим електронним підписом(далі-КЕП);
- особам, зареєстрованим в Центральному банку даних з інвалідності, можливість подачі заяв про потребу в забезпеченні технічними засобами реабілітації та пакету документів шляхом заповнення стандартизованих форм, прикріпленні сканованих копій документів та підписання КЕП;
- особам, які відсутні в Центральному банку даних з інвалідності , можливість подачі заяви на первинну реєстрацію в Центральному банку даних з інвалідності із заповненням стандартної форми реєстрації, прикріпленням сканованих копій необхідних документів та підписом документів КЕП;
- можливість надсилання особам з інвалідністю в електронний кабінет повідомлень про результат розгляду заяви про забезпечення технічними засобами реабілітації та пакету документів;
- доступ до інтерактивного каталогу технічними засобами реабілітації з розширеними фільтрами, виробників технічними засобами реабілітації , надавачів соціальних послуг;
- можливість надсилання інформаційних повідомлень з Центрального банку даних з інвалідності на електронну скриньку при виникненні подій, про які необхідно повідомити особу з інвалідністю;
- проведення опитування осіб з інвалідністю щодо стану забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації та оцінки якості наданих послуг;