АТ "Житомиргаз" перейшло під державне регулювання Групи Нафтогаз України. Що зміниться для споживачів?

Дата: 07.08.2023 08:59
Кількість переглядів: 833

Фото без опису

Оператор газорозподільних мереж АТ «Житомиргаз» продовжує працювати у штатному режимі, забезпечуючи безперебійний та безаварійний розподіл газу усім категоріям споживачів області. Незмінними є зобовʼязання Житомиргазу перед абонентами так само, як споживачів перед компанією. Адже договори на розподіл природного газу залишаються діючими. Робота під координацією держави гарантія безпеки та стабільності.

Чи зміниться тепер тариф на послуги розподілу?

Нi, тариф на послуги розподілу природного газу залишиться таким самим.

Куди сплачувати за доставку газу?

Реквізити для оплати за послуги розподілу газу для клієнтів АТ «Житомиргаз» залишаються без змін, (такі як в попередніх квитанціях).

ЄДРПОУ 03344071

IBAN UA103116470000026030300007730

в АБ «Ощадбанк»

Коли і куди передавати показники лічильника газу?

Показання лічильника газу варто передати з 1 по 5 число. Способи передачі:

  • в особистому кабінеті my.gas.ua;
  • через чатботи GASUA y Viber, Telegram;
  • NaftogazGasSupply y Facebook Messenger;
  • SMS-повідомленням на номер 4647.

Будь-які інші платформи не є коректними та працювати не будуть!

Якщо показники передані не вчасно?

Зберігайте спокій, зафіксуйте дані станом на 30 число місяця, передайте їх з 1 по 5 число наступного місяця. Після отримання даних перерахунок спожитих обсягів газу з урахуванням фактичних показань лічильника буде проведено автоматично.

Якщо є переплата за доставку газу, вона зберігається?

Так. Переплата, як і заборгованість, у разі їхньої наявності, зберігаються за Вашим

особовим рахунком.

Як дізнатися особовий рахунок?

Особовий рахунок залишається без змін. Дізнатися його можна:

  • у платіжках за послугу розподілу природного газу
  • на сайті Нафтогазу gas.ua, натисніть «Дізнатися номер рахунку», введіть
  • EIC-код(його можна знайти у попередніх платіжках), натисніть «Далі».
  • Зателефонувати у Контакт-центр.

Куди дзвонити, якщо виникли питання?

Клієнтську підтримку абонентам надаватимуть оператори Контакт-центру ГК

«Нафтогаз України» за номерами: 066-300-2-888 (Vodafone), 098-300-2-888 (Kyivstar),

093-300-2-888 (Lifecell).


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь