Проєкт регуляторного акту "Про затвердження Методики розрахунку орендної плати за оренду комунального майна Гришковецької селищної територіальної громади"
ГРИШКОВЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА
БЕРДИЧІВСЬКОГО РАЙОНУ
ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ПРОЄКТ РІШЕННЯ
_________________ _____________
від_______________ с-ще Гришківці № __________
Про затвердження Методики розрахунку орендної плати за оренду комунального майна Гришковецької селищної територіальної громади
Відповідно до Закону України «Про оренду державного та комунального майна», ст. ст. 26, 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», постанови Кабінету Міністрів України від 28.04.2021 № 630 «Деякі питання розрахунку орендної плати за державне майно», з метою запровадження єдиного механізму визначення розміру та справляння плати за оренду майна комунальної власності Гришковецької територіальної громади, підвищення ефективності використання такого майна шляхом надання в оренду, селищна рада
ВИРІШИЛА:
- Затвердити Методику розрахунку орендної плати за оренду комунального майна Гришковецької селищної територіальної громади, що додається.
- Доручити секретарю селищної ради, Галині ЛИТВИНЕНКО, оприлюднити дане рішення на офіційному веб-сайті Гришковецької селищної ради.
- Рішення набирає чинності з моменту його офіційного опублікування.
- Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань фінансів, бюджету, планування соціально-економічного розвитку,підприємництва, інвестицій та міжнародного співробітництва.
Селищний голова Ірена ЛІСОВА
МЕТОДИКА
розрахунку орендної плати за комунальне майно
Гришковецької територіальної громади
- Методику розрахунку орендної плати за комунальне майно територіальної громади Гришковецької селищної ради (надалі – Методика) розроблено з метою створення єдиного організаційно-економічного механізму розрахунку плати за об’єкти оренди, визначені частиною першою статті 3 Закону України «Про оренду державного та комунального майна» (далі – Закон), з врахуванням положень Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України, Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Порядку передачі в оренду державного та комунального майна, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 03 червня 2020 року №483 (далі - Порядок), Методики розрахунку орендної плати за державне майно, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 28 квітня 2021 року № 630.
Орендна плата - це встановлений договором оренди платіж у грошовій формі, який орендар сплачує за користування майном на умовах, визначених у договорі оренди (в тому числі розмір платежу, терміни внесення тощо) та незалежно від наслідків господарської та іншої діяльності.
- Орендна плата відповідно до цієї Методики визначається на підставі застосування орендних ставок, які затверджуються рішенням міської ради, у відсотковому відношенні до ринкової вартості об’єкта оренди, визначеної відповідно до статті 8 Закону (крім оренди майна суб’єктами, зазначеними у пункті 16 Методики).
Орендна плата за Методикою розраховується в такій послідовності:
- визначається розмір річної орендної плати;
- на основі розміру річної орендної плати встановлюється розмір орендної плати за базовий місяць розрахунку орендної плати – останній місяць, за який визначено індекс інфляції, яка фіксується у договорі оренди;
- з урахуванням розміру орендної плати за базовий місяць оренди розраховується розмір орендної плати за перший та наступні місяці оренди.
У разі, коли термін оренди менший за один місяць або за одну добу, то на основі розміру місячної орендної плати розраховується добова, а в разі необхідності - на основі розміру добової орендної плати розраховується погодинна орендна плата.
- Розмір орендної плати визначається:
- у разі передачі майна в оренду шляхом проведення електронного аукціону – відповідно до цінових пропозицій учасників аукціону;
- у разі передачі майна в оренду без проведення аукціону – згідно з Методикою розрахунку орендної плати.
- До складу орендної плати не входять:
- витрати на утримання орендованого майна (комунальних послуг, послуг з управління об’єктом нерухомості, витрат на утримання прибудинкової території та місць загального користування, вартість послуг з ремонту і технічного обслуговування інженерного обладнання та внутрішньо будинкових мереж, ремонту будівлі, у т. ч.: покрівлі, фасаду, вивіз сміття тощо);
- плата за послуги, які відповідно до укладених угод зобов'язується надавати орендарю комунальне підприємство, організація, установа, на балансі яких перебуває це майно.
- У випадку коли розмір орендної плати розрахований за цією Методикою є нижчим за розмір орендної плати за договором, що продовжується, то орендна плата встановлюється на рівні останньої місячної орендної плати, встановленої договором, що продовжується.
- У разі оренди нерухомого майна без проведення аукціону (крім оренди нерухомого майна фізичними та юридичними особами, зазначеними у пункті 16 цієї Методики) розмір річної орендної плати визначається за формулою:
де |
Опл |
- розмір річної орендної плати, гривень; |
Вп |
- вартість орендованого майна, визначена шляхом проведення незалежної оцінки (без урахування податку на додану вартість), гривень; |
|
Сор |
- орендна ставка, визначена згідно з додатком 1 або додатком 2. |
- Розмір орендної плати за базовий місяць оренди нерухомого та іншого окремого індивідуально визначеного майна визначається за формулою:
де |
Опл.міс |
- розмір місячної орендної плати, гривень. |
- Розмір добової орендної плати розраховується на основі розміру місячної орендної плати з розрахунку кількості днів у місяці фактичного користування за формулою:
де |
О пл.доб |
- розмір добової орендної плати, гривень; |
Х |
- кількість днів у місяці фактичного користування. |
- Розмір погодинної орендної плати за об’єкт оренди розраховується на основі розміру добової орендної плати за формулою:
де |
Опл.год |
- розмір погодинної орендної плати; |
Х G |
- кількість днів у місяці фактичного користування; - кількість годин роботи об’єкта оренди (доступу до об’єкта оренди) протягом доби відповідно до встановленого режиму користування орендованим майном. |
У разі коли погодинна орендна плата припадає на вихідний або святковий день, у такі дні орендна плата нараховується за повну добу.
- Розмір річної орендної плати за єдині майнові комплекси, їх відокремлені структурні підрозділи визначається за формулою:
де |
Опл.ц |
- розмір річної орендної плати за єдині майнові комплекси, їх відокремлені структурні підрозділи, гривень; |
Воз |
- вартість основних засобів за незалежною оцінкою на дату оцінки об’єкта оренди (без урахування податку на додану вартість), гривень; |
|
Внм |
- вартість нематеріальних активів за незалежною оцінкою на дату оцінки об’єкта оренди (без урахування податку на додану вартість), гривень; |
|
Сор.ц |
- орендна ставка за використання об’єкта оренди, визначена згідно з додатком 2. |
- Розмір орендної плати за базовий місяць оренди за єдині майнові комплекси, їх відокремлені структурні підрозділи визначається за формулою:
де |
Опл.міс |
- розмір місячної орендної плати, визначений за цією Методикою, гривень. |
Якщо між датою визначення орендної плати за базовий місяць і датою підписання акта приймання-передачі майна минуло більше ніж один повний календарний місяць, розмір орендної плати за перший місяць оренди встановлюється шляхом коригування орендної плати за базовий місяць на індекс інфляції у місяцях, що минули з дати визначення орендної плати за базовий місяць.
- Вартість об'єкта оренди встановлюється на рівні його ринкової (оціночної) вартості, за умови наявності однієї з таких підстав:
- об’єктом оренди є єдиний майновий комплекс;
- об’єкт оренди пропонується для передачі в оренду без проведення аукціону;
- об’єкт оренди використовується на підставі договору оренди, укладеного без проведення аукціону або конкурсу, і орендар бажає продовжити договір оренди на новий строк.
Ринкова (оціночна) вартість об’єкта оренди для цілей оренди визначається на замовлення балансоутримувача, крім випадків, визначених цим пунктом.
Орендар, визначений за результатами аукціону, зобов’язаний відшкодувати балансоутримувачу вартість проведення оцінки об’єкта оренди.
Орендар, якому було передано в оренду об’єкт без аукціону (перше продовження договору оренди), зобов’язаний надати балансоутримувачу звіт про оцінку майна та рецензію на цей звіт.
Ринкова (оціночна) вартість об’єкта оренди визначається відповідно до Методики оцінки майна, затвердженої Кабінетом Міністрів України.
- Результати незалежної оцінки є чинними протягом 12 місяців від дати оцінки, якщо інший термін не передбачено у звіті з незалежної оцінки.
- До договорів оренди, що продовжуються вперше, у тому числі з підприємствами, установами, організаціями, що надають соціально важливі послуги застосовуються орендні ставки згідно з додатком 2 до цієї Методики.
- У разі надходження кількох заяв на оренду одного і того ж об’єкта від осіб, передбачених абзацами четвертим, дев’ятим частини другої статті 15 Закону, крім тих, що є державними або комунальними підприємствами, установами, організаціями, договір оренди укладається з особою, яка запропонувала найвищий розмір орендної плати.
- Річна орендна плата за оренду нерухомого майна у розмірі 1 гривні встановлюється таким орендарям:
- бюджетним організаціям, закладам, установам, які повністю фінансуються з бюджету Гришковецької селищної ради;
- органам місцевого самоврядування для розміщення центрів надання адміністративних послуг;
- державним та комунальним закладам охорони здоров’я, в тому числі, що діють в статусі комунальних некомерційних підприємств у сфері охорони здоров'я;
- закладам освіти всіх форм власності, що мають ліцензію на провадження освітньої діяльності;
- закладам освіти, культури, фізичної культури і спорту Гришковецької селищної ради, що утримуються за рахунок місцевого бюджету;
- державні та комунальні підприємства, установи, організації у сфері культури і мистецтв чи громадські організації у сфері культури і мистецтв;
- редакціям комунальних періодичних видань;
- музеям, які утримуються за рахунок державного та місцевих бюджетів;
- структурним підрозділам та виконавчим органам, установам і організаціям, які повністю або частково фінансуються з бюджету Гришковецької селищної ради;
- Релігійним організаціям всіх форм власності для забезпечення проведення Богослужінь, релігійних обрядів, церемоній та надання освітніх і соціальних послуг;
- депутатам Гришковецької селищної ради щодо нерухомого майна площею не більше 50 кв.м, що використовується ними виключно для здійснення прийому виборців та інших громадян, а також здійснення депутатської діяльності;
Орендна плата у розмірі 1 гривні не застосовується для орендарів, у разі оренди нерухомого майна для розміщення засобів масової інформації:
- рекламного характеру;
- заснованих в Україні міжнародними організаціями або за участю юридичних чи фізичних осіб інших держав, осіб без громадянства; в яких понад 50 відсотків загального обсягу випуску становлять матеріали зарубіжних засобів масової інформації;
- заснованих за участю юридичних або фізичних осіб, до сфери діяльності яких належить виробництво та постачання паперу, поліграфічного обладнання, технічних засобів мовлення.
Індексація орендної плати, визначеної в розмірі 1 грн. в рік не проводиться.
- Орендна плата за використання майна комунальної власності територіальної громади Гришковецької селищної ради може встановлюватися в меншому розмірі, ніж визначений відповідно до Методики, виключно на підставі відповідних рішень Гришковецької селищної ради, за умови дотримання вимог, встановлених Законом України «Про державну допомогу суб’єктам господарювання».
- Розмір річної орендної плати у разі оренди іншого окремого індивідуально визначеного майна (крім транспортних засобів) встановлюється на рівні 12 відсотків балансової вартості об’єкта оренди.
Розмір річної орендної плати у разі оренди транспортних засобів встановлюється на рівні 10 відсотків вартості об’єкта оренди.
У разі коли орендарем є суб’єкт малого підприємництва, розмір річної орендної плати за оренду іншого окремого індивідуально визначеного майна, у тому числі транспортних засобів, становить 7 відсотків вартості об’єкта оренди.
- Розмір річної орендної плати у разі оренди музичних інструментів встановлюється за згодою сторін, але не менш як 1,2 відсотка вартості об'єкта оренди для учнів та студентів закладів вищої освіти та не менш як 1,8 відсотка вартості орендованого майна за результатами такої оцінки – для професійних творчих працівників.
- При розрахунку розміру орендної плати за перший місяць оренди орендна плата, визначена за результатами конкурсу на право оренди відповідного майна, використовується як розмір орендної плати за базовий місяць оренди. Базовим місяцем при цьому вважається місяць, в якому проведено відповідний конкурс.
- Розмір орендної плати за кожний наступний місяць визначається шляхом коригування розміру місячної орендної плати за попередній місяць на індекс інфляції, що публікується у поточному місяці.
- Якщо орендна плата визначена на підставі Методики (крім пункту 14 Методики) або абзацу 4, частини 7, статті 18 Закону (орендна плата за базовий місяць) і при цьому між датою визначення орендної плати за базовий місяць і датою підписання акта приймання-передачі минуло більше ніж один повний календарний місяць, розмір орендної плати за перший місяць оренди встановлюється шляхом коригування орендної плати за базовий місяць на індекс інфляції у місяцях, що минули з дати визначення орендної плати за базовий місяць.
- Терміни внесення орендної плати визначаються у договорі.
- Платіжні документи на перерахування до бюджету або орендодавцеві орендних платежів подаються платниками установам банку до настання терміну платежу.
- Суми орендної плати, зайво перераховані орендодавцеві, зараховуються в рахунок наступних платежів або повертаються платникові в 5-тиденний термін від дня одержання його письмової заяви..
- У разі оренди дипломатичними представництвами, консульськими установами іноземних держав, представництвами міжнародних організацій в Україні іншого окремого індивідуально визначеного майна розмір річної орендної плати встановлюється на рівні 12 відсотків вартості орендованого майна за результатами незалежної оцінки.
- Нарахування податку на додану вартість на суму орендної плати здійснюється у порядку, визначеному чинним законодавством України.
- У випадку змін, які відбулися в законодавстві під час дії цієї Методики, її норми застосовуються в частині, яка не суперечить чинному законодавству України.
- Додатки 2 та 3 до цієї Методики застосовуються до договорів оренди, що укладаються або продовжуються після набрання чинності цією Методикою.
Секретар ради Галина ЛИТВИНЕНКО
Додаток 1 до Методики |
ОРЕНДНІ
ставки для договорів оренди комунального майна
Орендарі |
Орендна ставка, % |
1. Для організації та проведення науково-практичних, культурних, мистецьких, громадських, суспільних та політичних заходів на строк, що не перевищує 30 календарних днів протягом одного року щодо кожного орендаря, якщо балансоутримувачем є комунальне підприємство, установа |
10 |
2. Приватні заклади освіти (суб’єкти підприємницької діяльності), які мають ліцензію на надання освітніх послуг у відповідній сфері, на площі, що використовується для надання ліцензійних послуг |
10 |
3. Для організації та проведення науково-практичних, культурних, мистецьких, громадських, суспільних та політичних заходів на строк, що не перевищує п’яти календарних днів протягом шести місяців, а також щодо майна, яке передається суб’єктам виборчого процесу з метою проведення публічних заходів (зборів, дебатів, дискусій) під час та на період виборчої кампанії |
8 |
4. Державні підприємства, установи, організації/ громадські організації у сфері культури і мистецтв (у тому числі національні творчі спілки або їх члени під творчі майстерні) |
4 |
5. Державні видавництва і підприємства книгорозповсюдження |
4 |
6. Вітчизняні видавництва та підприємства книгорозповсюдження, що забезпечують підготовку, випуск та (або) розповсюдження не менш як 50 відсотків книжкової продукції державною мовою (за винятком видань рекламного та еротичного характеру) |
4 |
7. Дипломатичні представництва, консульські установи іноземних держав, представництва міжнародних організацій в Україні (крім договорів, орендна плата за якими врегульована міжнародними договорами України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України) |
3 |
8. Державні заклади освіти, що частково фінансуються з державного бюджету, які мають ліцензію на провадження освітньої діяльності у відповідній сфері |
3 |
9. Заклади освіти, що мають ліцензію на провадження освітньої діяльності та засновані неприбутковими громадськими об’єднаннями, які отримують державне фінансування з держав - членів ЄС |
3 |
10. Приватні заклади загальної середньої освіти (суб’єкти підприємницької діяльності), які мають ліцензію на провадження освітньої діяльності у відповідній сфері, на площі, що використовується для надання ліцензійних послуг |
3 |
11. Установи і організації, діяльність яких частково фінансується за рахунок державного бюджету, добровільні об’єднання органів місцевого самоврядування |
3 |
12. Музеї, крім тих, які повністю фінансуються за рахунок державного або місцевого бюджету |
3 |
13. Громадські об’єднання фізкультурно-спортивної спрямованості, що є неприбутковими організаціями, внесеними до Реєстру неприбуткових установ та організацій, утворені ними спортивні клуби (крім спортивних клубів, що займаються професійним спортом), дитячо-юнацькі спортивні школи, школи вищої спортивної майстерності, центри олімпійської підготовки, центри студентського спорту закладів вищої освіти, центри фізичної культури і спорту осіб з інвалідністю, що є неприбутковими організаціями, внесеними до Реєстру неприбуткових установ та організацій, - виключно для проведення спортивних заходів або надання фізкультурно-спортивних послуг |
3 |
14. Державні спортивні клуби, дитячо-юнацькі спортивні школи, школи вищої спортивної майстерності, центри олімпійської підготовки, центри студентського спорту закладів вищої освіти, фізкультурно-оздоровчі заклади, центри фізичного здоров’я населення, центри фізичної культури і спорту осіб з інвалідністю, а також бази олімпійської, параолімпійської та дефлімпійської підготовки |
3 |
15. Заклади освіти, засновані на будь-якій формі власності, суб’єкти підприємницької діяльності, що мають ліцензію на надання освітніх послуг у сфері дошкільної освіти, на площі, що використовується для надання ліцензійних послуг |
1 |
16. Державні та комунальні спеціалізовані підприємства, установи та заклади соціального обслуговування, що надають соціальні послуги відповідно до Закону України “Про соціальні послуги” |
1 |
17. Релігійні організації для забезпечення проведення релігійних обрядів та церемоній: |
|
на площі не більш як 50 кв. метрів |
3 |
на частині площі, що перевищує 50 кв. метрів |
7 |
18. Народні депутати України або депутати місцевих рад для розміщення громадської приймальні, у тому числі коли договір оренди від імені депутата укладається громадською організацією в інтересах депутата і для розміщення його депутатської приймальні (крім випадків, коли в інтересах народного депутата України діє уповноважений орган Верховної Ради України): |
|
на площі не більш як 50 кв. метрів |
3 |
на частині площі, що перевищує 50 кв. метрів |
7 |
19. Громадські організації ветеранів для розміщення реабілітаційних установ для ветеранів: |
|
на площі не більш як 100 кв. метрів |
4 |
на частині площі, що перевищує 100 кв. метрів |
7 |
20. Реабілітаційні установи для осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю для розміщення таких реабілітаційних установ: |
|
на площі не більш як 100 кв. метрів |
1 |
на частині площі, що перевищує 100 кв. метрів |
7 |
Секретар ради Галина ЛИТВИНЕНКО
Додаток 2 до Методики |
ОРЕНДНІ
ставки для договорів оренди, які продовжуються вперше
Найменування |
Орендна ставка, відсотків |
1.За використання цілісних майнових комплексів комунальних підприємств (їх відокремлених структурних підрозділів) |
25 |
2. За використання нерухомого майна за цільовим призначенням: |
|
1) розміщення казино, інших гральних закладів, гральних автоматів |
100 |
2) розміщення пунктів продажу лотерейних білетів, пунктів обміну валюти |
45 |
3) розміщення: |
40 |
банкоматів |
|
ресторанів з нічним режимом роботи |
|
відділень банків, фінансових установ, ломбардів, бірж, брокерських, дилерських, маклерських, рієлторських контор (агентств нерухомості) |
|
торговельних об’єктів з продажу ювелірних виробів, виробів з дорогоцінних металів та дорогоцінного каміння, антикваріату, зброї |
|
4) розміщення: |
30 |
виробників реклами |
|
саун, турецьких лазень, соляріїв, кабінетів масажу |
|
торговельних об’єктів з продажу автомобілів |
|
зовнішньої реклами на будівлях і спорудах |
|
5) організація концертів та іншої видовищно-розважальної діяльності |
25 |
6) розміщення суб’єктів господарювання, що провадять туроператорську та турагентську діяльність, готелів |
22 |
7) розміщення: |
20 |
майстерень, що здійснюють технічне обслуговування та ремонт автомобілів |
|
майстерень з ремонту ювелірних виробів |
|
аптек у приміщеннях лікувально-профілактичних закладів |
|
приватних закладів охорони здоров’я |
|
суб’єктів господарювання, що діють на основі приватної власності і провадять господарську діяльність з медичної практики |
|
торговельних об’єктів з продажу окулярів, лінз, скелець |
|
редакцій засобів масової інформації: |
|
- рекламного характеру |
|
- тих, що засновані в Україні міжнародними організаціями або за участю юридичних чи фізичних осіб інших держав, осіб без громадянства |
|
- тих, де понад 50 відсотків загального обсягу випуску становлять матеріали іноземних засобів масової інформації |
|
- тих, що засновані за участю суб’єктів господарювання, одним із видів діяльності яких є виробництво та постачання паперу, поліграфічного обладнання, технічних засобів мовлення |
|
8) розміщення: |
18 |
турбаз, мотелів, кемпінгів, літніх будиночків |
|
торговельних об’єктів з продажу непродовольчих товарів, алкогольних та тютюнових виробів* |
|
офісних приміщень (крім відділень банків, фінансових установ, ломбардів, бірж, брокерських, дилерських, маклерських, рієлторських контор (агентств нерухомості) |
|
суб’єктів господарювання, що надають послуги, пов’язані з переказом грошей |
|
суб’єктів господарювання, що провадять діяльність у сфері права, бухгалтерського обліку та оподаткування |
|
антен, технічних засобів і антен операторів телекомунікацій, які надають послуги рухомого (мобільного) зв’язку, операторів та провайдерів телекомунікацій, які надають послуги доступу до Інтернету |
|
9) розміщення: |
15 |
ресторанів, кафе, барів, закусочних, буфетів, кафетеріїв, що здійснюють продаж товарів підакцизної групи* |
|
ветеринарних лікарень (клінік), лабораторій ветеринарної медицини |
|
суб’єктів господарювання, що провадять діяльність з організації шлюбних знайомств та весіль |
|
складів, крамниць-складів, магазинів-складів |
|
приватних архівних установ |
|
камер схову |
|
стоянок для автомобілів, паркінгів |
|
суб’єктів господарювання, що провадять діяльність з вирощування квітів, грибів |
|
10) розміщення: |
12 |
суб’єктів господарювання, що провадять виробничу діяльність |
|
комп’ютерних клубів та інтернет-кафе |
|
аптек, ветеринарних аптек |
|
рибних господарств |
|
шкіл, курсів з навчання водіїв автомобілів |
|
суб’єктів господарювання, що здійснюють проектні, проектно-вишукувальні, проектно-конструкторські роботи |
|
інформаційних агентств |
|
виставок непродовольчих товарів без здійснення торгівлі |
|
кафе, барів, закусочних, кафетеріїв, їдалень, буфетів, які не здійснюють продаж товарів підакцизної групи |
|
суб’єктів підприємницької діяльності, що надають освітні послуги погодинно (курси, тренінги, семінари тощо) |
|
торговельних об’єктів з продажу продовольчих товарів, крім товарів підакцизної групи |
|
11) розміщення: |
10 |
суб’єктів кінематографії, основною діяльністю яких є кіновиробництво або технічне забезпечення і обслуговування кіновиробництва за умови, що вони внесені до Державного реєстру виробників, розповсюджувачів і демонстраторів фільмів |
|
редакцій засобів масової інформації |
|
приватних закладів освіти (суб’єктів підприємницької діяльності), які мають ліцензію на надання освітніх послуг у відповідній сфері (крім закладів освіти і суб’єктів підприємницької діяльності, визначених в абзаці четвертому підпункту 18 та абзаці третьому підпункту 20 цього пункту), на площі, що використовується для надання ліцензійних послуг |
|
12) організація та проведення науково-практичних, культурних, мистецьких, громадських, суспільних та політичних заходів на строк, що не перевищує 30 календарних днів протягом одного року щодо кожного орендаря, якщо балансоутримувачем є державне або комунальне підприємство, установа, організація, що провадить діяльність з організації конгресів і торговельних виставок |
10 |
13) розміщення: |
9 |
закладів фізичної культури і спорту, крім тих, які наведені в абзацах восьмому та дев’ятому підпункту 18 цього пункту |
|
суб’єктів підприємницької діяльності, що надають освітні послуги без отримання ліцензії |
|
суб’єктів господарювання, що здійснюють побутове обслуговування населення |
|
громадських вбиралень |
|
виставок образотворчої та книжкової продукції, виробленої в Україні |
|
14) організація та проведення науково-практичних, культурних, мистецьких, громадських, суспільних та політичних заходів на строк, що не перевищує п’яти календарних днів протягом шести місяців, а також щодо майна, яке передається суб’єктам виборчого процесу з метою проведення публічних заходів (зборів, дебатів, дискусій) під час та на період виборчої кампанії |
8 |
15) розміщення: |
6 |
об’єктів поштового зв’язку на площі, що використовується для надання послуг поштового зв’язку |
|
суб’єктів господарювання, що надають послуги з перевезення та доставки (вручення) поштових відправлень |
|
кінотеатрів, бібліотек, театрів |
|
16) розміщення: |
5 |
державних закладів охорони здоров’я, що частково фінансуються за рахунок державного бюджету |
|
торговельних об’єктів з продажу книг, газет і журналів |
|
видавництв друкованих засобів масової інформації та видавничої продукції |
|
17) оренда майна: |
4 |
державними та комунальними підприємствами, установами, організаціями у сфері культури і мистецтв чи громадськими організаціями у сфері культури і мистецтв (у тому числі національними творчими спілками або їх членами під творчі майстерні) |
|
державними видавництвами і підприємствами книгорозповсюдження |
|
вітчизняними видавництвами та підприємствами книгорозповсюдження, що забезпечують підготовку, випуск та (або) розповсюдження не менш як 50 відсотків книжкової продукції державною мовою (за винятком видань рекламного та еротичного характеру) |
|
18) розміщення: |
3 |
державних закладів освіти, що частково фінансуються з державного бюджету, які мають ліцензію на провадження освітньої діяльності у відповідній сфері (крім закладів освіти і суб’єктів підприємницької діяльності, визначених в абзаці третьому підпункту 20 цього пункту) |
|
закладів освіти, що мають ліцензію на провадження освітньої діяльності та засновані неприбутковими громадськими об’єднаннями, які отримують державне фінансування з держав - членів ЄС |
|
приватних закладів загальної середньої освіти (суб’єктів підприємницької діяльності), які мають ліцензію на провадження освітньої діяльності у відповідній сфері, на площі, що використовується для надання ліцензійних послуг |
|
державних органів, інших установ і організацій, діяльність яких частково фінансується за рахунок державного бюджету |
|
добровільних об’єднань органів місцевого самоврядування, у тому числі асоціацій органів місцевого самоврядування із всеукраїнським статусом |
|
музеїв, крім тих, які повністю фінансуються з державного бюджету |
|
громадських об’єднань фізкультурно-спортивної спрямованості, що є неприбутковими організаціями, внесеними до Реєстру неприбуткових установ та організацій, утворених ними спортивних клубів (крім спортивних клубів, що займаються професійним спортом), дитячо-юнацьких спортивних шкіл, шкіл вищої спортивної майстерності, центрів олімпійської підготовки, центрів студентського спорту закладів вищої освіти, центрів фізичної культури і спорту осіб з інвалідністю, що є неприбутковими організаціями, внесеними до Реєстру неприбуткових установ та організацій, - виключно для проведення спортивних заходів або надання фізкультурно-спортивних послуг |
|
державних та комунальних спортивних клубів, дитячо-юнацьких спортивних шкіл, шкіл вищої спортивної майстерності, центрів олімпійської підготовки, центрів студентського спорту закладів вищої освіти, фізкультурно-оздоровчих закладів, центрів фізичного здоров’я населення, центрів фізичної культури і спорту осіб з інвалідністю, а також баз олімпійської, параолімпійської та дефлімпійської підготовки (крім орендарів, зазначених у пункті 13 цієї Методики) |
|
казенних підприємств та комунальних некомерційних підприємств, що утворилися у результаті реорганізації державних та комунальних закладів охорони здоров’я |
|
дипломатичних представництв, консульських установ іноземних держав, представництв міжнародних організацій в Україні (крім договорів, орендна плата за якими врегульована міжнародними договорами України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України) |
|
19) розміщення: |
2 |
державних архівних установ, що частково фінансуються з державного бюджету |
|
організацій, що надають послуги з нагляду за особами з психічними, інтелектуальними чи сенсорними порушеннями |
|
20) розміщення: |
1 |
надавачів соціальних послуг (державної та комунальної власності) |
|
закладів освіти, заснованих на будь-якій формі власності, суб’єктів підприємницької діяльності, що мають ліцензію на надання освітніх послуг у сфері дошкільної освіти, на площі, що використовується для надання ліцензійних послуг |
|
закладів соціального захисту для бездомних громадян, безпритульних дітей та установ, призначених для тимчасового або постійного перебування громадян похилого віку та осіб з інвалідністю |
|
закладів соціального обслуговування для сімей, дітей та молоді, що утримуються за рахунок місцевого бюджету, зокрема: - центрів соціально-психологічної реабілітації дітей - соціальних гуртожитків для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування - соціальних центрів матері та дитини - центрів соціально-психологічної допомоги - центрів реабілітації дітей та молоді з функціональними обмеженнями - центрів для ВІЛ-інфікованих дітей та молоді |
|
21) розміщення уповноважених Національним банком у встановленому законодавством порядку банків, в яких держава володіє часткою статутного капіталу в розмірі понад 75 відсотків, які орендують майно, що було закріплене на праві господарського відання за Національним банком і передане до сфери управління інших державних органів або у комунальну власність або закріплене на праві господарського відання за Національним банком, з цільовим функціональним призначенням для зберігання запасів готівки Національного банку та проведення технологічних процесів щодо забезпечення готівкового обігу |
0,01 |
22) оренда особами з інвалідністю з метою використання під гаражі для спеціальних засобів пересування |
0,01 |
23) оренда юридичними та фізичними особами для облаштування у закладах охорони здоров’я кімнат відпочинку (сімейних кімнат) для перебування в них на безоплатній основі осіб, які перебувають на лікуванні у цьому закладі, та членів їх сімей (під час лікування таких осіб) |
0,01 |
24) оренда релігійними організаціями для забезпечення проведення релігійних обрядів та церемоній, які на момент введення в дію Закону України “Про оренду державного та комунального майна” безоплатно використовували об’єкт оренди на підставі договору позички або іншого договору для забезпечення проведення релігійних обрядів та церемоній |
0,01 |
25) розміщення транспортних підприємств з: |
|
перевезення пасажирів |
15 |
перевезення вантажів |
18 |
26) розміщення творчих спілок, творчих майстерень, громадських об’єднань, благодійних організацій та релігійних організацій для забезпечення проведення релігійних обрядів та церемоній на площі, що не використовується для провадження підприємницької діяльності: |
|
на площі не більш як 50 кв. метрів |
4 |
на частині площі, що перевищує 50 кв. метрів |
7 |
27) розміщення громадської приймальні народного депутата України або депутата місцевої ради, у тому числі коли договір оренди від імені депутата укладається громадською організацією в інтересах депутата і для розміщення його депутатської приймальні (крім випадків, коли в інтересах народного депутата України діє уповноважений орган Верховної Ради України, в такому разі застосовується пункт 13 цієї Методики): |
|
на площі не більш як 50 кв. метрів |
3 |
на частині площі, що перевищує 50 кв. метрів |
7 |
28) розміщення громадських об’єднань осіб з інвалідністю на площі, що не використовується для провадження підприємницької діяльності: |
|
на площі не більш як 100 кв. метрів |
1 |
на частині площі, що перевищує 100 кв. метрів |
7 |
29) оренда громадськими організаціями ветеранів для розміщення реабілітаційних установ для ветеранів: |
|
на площі не більш як 100 кв. метрів |
1 |
на частині площі, що перевищує 100 кв. метрів |
7 |
30) оренда реабілітаційними установами для осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю для розміщення таких реабілітаційних установ: |
|
на площі не більш як 100 кв. метрів |
1 |
на частині площі, що перевищує 100 кв. метрів |
7 |
31) інше використання нерухомого майна |
15 |
Секретар ради Галина ЛИТВИНЕНКО
АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ
проєкту рішення Гришковецької селищної ради «Про затвердження
Методики розрахунку орендної плати за комунальне майно
Гришковецької територіальної громади»
І. Визначення проблеми
Законом України «Про оренду державного та комунального майна» від 03 жовтня 2019 року № 157-ІХ (зі змінами) встановлено, що передача в оренду майна, що перебуває у комунальній власності, здійснюється органами місцевого самоврядування відповідно до вимог цього Закону.
Відповідно до частини 2 статті 17 вказаного Закону у разі передачі майна в оренду без проведення аукціону орендна плата визначається відповідно до Методики розрахунку орендної плати, яка затверджується Кабінетом Міністрів України щодо державного майна та представницькими органами місцевого самоврядування – щодо комунального майна.
На сьогодні вiдсутнiй унiверсальний акт, який би враховував специфiку Гришковецької територiальної громади та вiдповiдав чинному законодавству. Це ускладнює впорядкування орендних вiдносин i надходжень до мiсцевого бюджету.
Регуляторний акт, що пропонується до ухвалення, спрямований на покращення та впорядкування нормативно-правової бази Гришковецької селищної ради у сфері оренди комунального майна, забезпечення прозоростi, доступностi та ефективностi орендних ставок, узгодження дiй органу мiсцевого самоврядування iз законодавчими вимогами.
Основні групи (підгрупи), на які проблема справляє вплив:
Групи (підгрупи) |
Так |
Ні |
Громадяни |
- |
+ |
Гришковецька територіальна громада |
+ |
- |
Суб'єкти господарювання |
+ |
- |
ІІ. Цілі державного регулювання
Цілями проєкту є:
- забезпечення ефективного використання майна комунальної власності;
- правове забезпечення процесу управління і внесення плати за використання комунального майна;
- удосконалення та створення чітких механізмів розрахунку орендної плати;
- сприяння збільшенню бюджетних надходжень;
- зниження ризиків конфліктів між орендарями та органом місцевого самоврядування.
ІІІ. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення встановлених цілей
- Для досягнення встановлених цілей розглянуто наступні альтернативи:
Вид альтернативи |
Опис альтернативи |
Альтернатива 1:
|
Неприйняття регуляторного акта. Недоліки: продовження неврегульованості орендних відносин; неузгодженість відповідно до вимог чинного законодавства; втрата потенційних бюджетних надходжень. Переваги: відсутні |
Альтернатива 2:
|
Прийняття запропонованого регуляторного акта. Недоліки: відсутні Переваги: врегулювання орендних відносин відповідно чинного законодавства; забезпечення прозорості, доступності та зручності для орендарів.
|
- Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей.
Рейтинг результативності |
Вигоди |
Витрати |
Альтернатива 1:
|
Сплата оренди майна залишиться на попередньому рівні. Вплив на сферу інтересів суб’єктів господарювання залишається без змін. |
Витрати на оренду комунального майна залишаться незмінними.
|
Альтернатива 2 |
Відкритість процедури, прозорість дій органу місцевого самоврядування при вирішенні питань, пов’язаний зі нарахуванням орендної плати. Можливість встановлення річної орендної плати для органів місцевого самоврядування, інших бюджетних організацій, закладів, установ, які повністю фінансуються з місцевого бюджету. |
Відсутні |
Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання:
Показник |
Великі |
Середні |
Малі |
Мікро |
Разом |
Кількість суб’єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання, одиниць |
- |
4 |
22 |
383 |
409 |
Питома вага групи у загальній кількості, відсотків |
- |
0,99 |
5,37 |
93,64 |
100 |
- Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей
Рейтинг результативності |
Бал результативності (за чотирибальною шкалою) |
Коментарі, щодо присвоєння відповідного бала |
Альтернатива 1 |
1-цілі прийняття регуляторного акта не можуть бути досягнуті (проблема продовжує існувати). |
Сплата оренди майна залишиться на попередньому рівні. Залишаться неврегульованими орендні відносини. |
Альтернатива 2 |
4-цілі прийняття регуляторного акту будуть досягнуті в повній мірі. |
Є найбільш прийнятним та ефективним способом, який дозволить досягти мети регулювання та встановить єдині методологічні підходи щодо розрахунку орендної плати під час передачі майна комунальної власності без проведення аукціону. |
Обрана альтернатива відповідає чинному законодавству, зокрема, Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про оренду державного та комунального майна» та іншим чинним нормативно-правовим актам.
- Переваги обраної альтернативи/причини відмови від альтернативи
Рейтинг |
Аргументи щодо переваги обраної альтернативи/причини відмови від альтернативи |
Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта |
Альтернатива 1 |
Причиною відмови є те, що проблема продовжує існувати і не може бути розв’язана оскільки застосування Методики розрахунку орендної плати за державне майно, затвердженої Постановою Кабінету Міністрів України від 28 квітня 2021 року № 630, не дає змоги досягнути цілі регулювання. |
Відсутні |
Альтернатива 2 |
Причини для відмови відсутні. Обрана альтернатива є найбільш раціональним варіантом врахування інтересів всіх груп, на яких проблема справляє вплив. Затвердження регуляторного акта є найбільш прийнятним та ефективним способом, який дозволить досягти повною мірою цілі регулювання. |
У разі зміни зовнішніх факторів, відповідний регуляторний акт може бути переглянутий
|
IV. Механізми та заходи, які забезпечать розв’язання визначеної проблеми.
З метою створення організаційно-економічного механізму справляння плати за оренду як на регіональному, так і на державному рівнях, орендні ставки визначено виходячи з розміру орендних ставок за майно державної власності, встановлених Методикою розрахунку орендної плати за державне майно та пропорціями її розподілу, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 28.04.2021 року № 630 (далі – Методика КМУ).
Однак, положення Методики КМУ не повною мірою враховують інтереси територіальних громад, зокрема, Гришковецької територіальної громади.
У зв’язку з необхідністю залучення бюджетних асигнувань використання вказаних ставок, зазначених в Методиці КМУ, ускладнить процедуру передачі в оренду комунального майна органам місцевого самоврядування, іншим бюджетним організаціям, закладам, установам, які фінансуються з місцевого бюджету. Відтак, доцільним є встановлення орендної ставки для вказаних суб’єктів на рівні 1 гривні.
Згідно зі статтею 2 Закону України «Про статус депутатів місцевих рад» депутат міської ради є представником інтересів територіальної громади міста, який відповідно до Конституції України і закону про місцеві вибори обирається на основі загального, рівного, прямого виборчого права шляхом таємного голосування на строк, встановлений Конституцією України. Депутат місцевої ради як представник інтересів територіальної громади, виборців свого виборчого округу зобов'язаний виражати і захищати інтереси відповідної територіальної громади та її частини - виборців свого виборчого округу, виконувати їх доручення в межах своїх повноважень, наданих законом, брати активну участь у здійсненні місцевого самоврядування.
За таких умов доцільним вбачається встановлення орендної ставки для депутатів Гришковецької селищної ради з метою розміщення громадських приймалень на площі, меншій ніж 50 кв.м, на рівні 1 гривні.
Орендні ставки для договорів оренди коммунального майна та орендні ставки для договорів оренди, які продовжуються вперше не були змінені та залишилися на тому ж рівні орендних ставок, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України.
V. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта
Строк дії регуляторного акта - необмежений , оскільки його положення залишаються актуальними до змін у законодавстві. У разі зміни – будуть внесені відповідні корективи.
VI. Визначення показників результативності дії регуляторного акта
Обов’язковими показниками результативності запропонованого акта є:
- розмір надходжень до бюджету громади ;
- кількість укладених договорів оренди;
- кількість пролонгованих догорів оренди;
- рівень задоволеності орендарів умовами оренди.
VII. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акта
Базове відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися відповідно до вимог статті 10 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», та Методики відстеження результативності регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 № 308 «Про затвердження методик проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта».
Базове відстеження результативності буде проведено до дня набрання чинності запропонованого регуляторного акта, повторне відстеження – через рік з дня набрання чинності, але не пізніше двох років з дня набрання чинності регуляторного акта.
Періодичне відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися раз на кожні три роки, починаючи з дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності цього акта.
Відстеження результативності даного акта буде здійснюватися статистичним методом.
У разі надходження пропозицій та зауважень щодо вирішення неврегульованих або проблемних питань розглядатиметься необхідність
внесення відповідних змін.
Спеціаліст-юрисконсульт відділу
організаційно-кадрової та
правової роботи апарату
Гришковецької селищної ради Вікторія СОЛОМ’ЯНА
Додаток 1
до Аналізу впливу
регуляторного акта
ВИТРАТИ
на одного суб’єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акта
№ |
Витрати |
За перший рік |
За п’ять років |
1 |
Витрати на придбання основних фондів, обладнання та приладів, сервісне обслуговування, навчання / підвищення кваліфікації персоналу тощо, гривень |
0 |
0 |
2 |
Податки та збори (зміна розміру податків/зборів, виникнення необхідності у сплаті податків/зборів), гривень |
0 |
0 |
3 |
Витрати, пов'язані із веденням обліку, підготовкою та поданням звітності державним органам, гривень |
0 |
0 |
4 |
Витрати, пов'язані з адмініструванням заходів державного нагляду (контролю) (перевірок, штрафних санкцій, виконання рішень/приписів тощо), гривень |
0 |
0 |
5 |
Витрати на отримання адміністративних послуг (дозволів, ліцензій, сертифікатів, атестатів, погоджень, висновків, проведення незалежних/обов'язкових експертиз, сертифікації, атестації тощо) та інших послуг (проведення наукових, інших експертиз, страхування тощо), гривень |
0 |
0 |
6 |
Витрати на оборотні активи (матеріали, канцелярські товари тощо), гривень |
0 |
0 |
7 |
Витрати, пов'язані із наймом додаткового персоналу, гривень |
0 |
0 |
8 |
Інше, гривень Процедури отримання первинної інформації про вимоги регулювання Формула: витрати часу на отримання інформації про регулювання, отримання необхідних форм та заявок Х вартість часу суб'єкта господарювання великого і середнього підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість форм |
1 год. (час, який витрачається суб’єктами на пошук акта в мережі Інтернет; за результатами консультацій) Х 50 грн. (вартість 1 години роботи виходячи з мінімальної заробітної плати станом на 01.01.2025)Х 1 акт (кількість нормативно-правових актів, з якими необхідно ознайомитись) = 50 грн. |
250 грн. |
9 |
РАЗОМ (сума рядків: 1 + 2 + 3 + 4 + 5 + 6 + 7 + 8), гривень |
50 |
250 |
10 |
Кількість суб’єктів господарювання великого та середнього підприємництва, на яких буде поширено регулювання, одиниць: |
4 |
4 |
11 |
Сумарні витрати суб’єктів господарювання великого та середнього підприємництва, на виконання регулювання (вартість регулювання) (рядок 9 х рядок 10), гривень |
200 |
1000 |
Бюджетних витрат на адміністрування регулювання суб’єктів господарювання великого і середнього підприємництва не передбачається.
Спеціаліст-юрисконсульт відділу
організаційно-кадрової та
правової роботи апарату
Гришковецької селищної ради Вікторія СОЛОМ’ЯНА
Додаток 2
до Аналізу впливу
регуляторного акта
ТЕСТ МАЛОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА (М-Тест)
1. Консультації з представниками мікро- та малого підприємництва щодо оцінки впливу регулювання.
Консультації щодо визначення впливу запропонованого регулювання на суб’єктів малого підприємництва та визначення детального переліку процедур, виконання яких необхідно для виконання регулювання, проведено розробником з 03 січня 2025 року по 11 січня 2025 року.
№ п/п |
Вид консультації (публічні консультації прямі (круглі столи, наради, робочі зустрічі тощо), інтернет-консультації прямі (інтернет-форуми, соціальні мережі тощо), запити (до підприємців, експертів, науковців тощо) |
Кількість учасників консультацій, осіб |
Основні результати консультацій (опис) |
1. |
Робоча нарада з керівниками відділу земельних відносин, екології та навколишнього середовища, відділу організаційно-кадрової та правової роботи апарату ради, сектору з питань економіки та розвитку інфраструктури, КП «Добробут-19» |
5 |
Проєкт підтримується. Обговорені питання щодо розрахунку орендної плати та встановленню орендних ставок
|
2. Вимірювання впливу регулювання на суб’єктів малого підприємництва (мікро- та малі): кількість суб’єктів малого підприємництва (мікро- та малі), на яких поширюється регулювання: 405 одиниці.
3. Розрахунок витрат суб’єктів малого підприємництва, що виникають на виконання вимог регулювання
|
Оцінка «прямих» витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання регулювання |
У перший рік (стартовий рік впровадження регулювання) |
Періодичні (за наступ-ний рік) |
Витрати за 5 років |
1 |
Придбання необхідного обладнання (пристроїв, машин, механізмів) Формула: Кількість необхідних одиниць обладнання Х вартість одиниці |
0,00 (витрати відсутні) |
0,00 (витрати відсутні) |
0,00 (Витрати відсутні) |
2 |
Процедури повірки та/або постановки на відповідний облік у визначеному органі державної влади чи місцевого самоврядування Формула: Прямі витрати на процеду-ри повірки (проведення первинного обстеження) в органі державної влади + витрати часу на процедуру обліку (на одиницю облад-нання) Х вартість часу суб’єкта малого підприєм-ництва (заробітна плата) Х оціночна кількість процедури обліку за рік) Х кількість необхідних оди-ниць обладнання одному суб’єкту малого підприєм-ництва |
0,00 (витрати відсутні) |
0,00 (витрати відсутні) |
0,00 (витрати відсутні) |
3 |
Процедури експлуатації обладнання (експлуатаційні витрати – витратні матеріали) Формула: Оцінка витрат на експлуатацію обладнання (витратні матеріали та ресурси на одиницю обладнання на рік) Х кількість необхідних одиниць обладнання одному суб’єкту малого підприємництва |
0,00 (Витрати відсутні) |
0,00 (Витрати відсутні) |
0,00 (Витрати відсутні) |
4 |
Процедури обслуговування обладнання (технічне обслуговування) Формула: оцінка вартості процедури обслуговування обладнання (на одиницю обладнання) Х кількість процедур техніч-ного обслуговування на рік на одиницю обладнання Х кількість необхідних оди-ниць обладнання одному суб'єкту малого підприєм-ництва |
0,00 (Витрати відсутні) |
0,00 (Витрати відсутні) |
0,00 (Витрати відсутні) |
5 |
Інші процедури (уточнити):
|
0,00 (Витрати відсутні) |
0,00 (Витрати відсутні) |
0,00 (Витрати відсутні) |
6 |
Разом, грн. Формула: (Сума рядків 1+2+3+4+5) |
0,00 (Витрати відсутні) |
0,00 (Витрати відсутні) |
0,00 (Витрати відсутні) |
7 |
Кількість суб’єктів господарювання, що мають виконати вимоги регулювання, одиниць |
х |
х |
х |
8 |
Сумарно, грн. Формула: відповідний стовпчик «ра-зом» Х кількість суб’єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання (рядок 6 Х рядок 7) |
0,00 (Витрати відсутні) |
0,00 (Витрати відсутні) |
0,00 (Витрати відсутні) |
|
Оцінка вартості адміністративних процедур суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування |
У перший рік (стартовий рік впровадження регулювання) |
Періодичні (за наступний рік) |
Витрати за 5 років |
9 |
Процедури отримання первинної інформації про вимоги регулювання Формула: витрати часу на отримання інформації про регулювання, отримання необхідних форм та заявок Х вартість часу суб'єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість форм
|
1 год. (час, який витрачається суб’єктами на пошук акта в мережі Інтернет; за результатами консультацій) Х 50 грн. (вартість 1 години роботи виходячи з мінімальної заробітної плати станом на 01.01.2025) Х 1 акт (кількість нормативно-правових актів, з якими необ-хідно ознайо-митись) = 50 грн. |
50 грн.
|
250 грн. |
10 |
Процедури організації виконання вимог регулювання, а саме, підготовка та оформлення необхідних документів
|
0,00 (Витрати відсутні) |
0,00 (Витрати відсутні) |
0,00 (Витрати відсутні) |
11 |
Процедури офіційного звітування
|
0,00 (витрати відсутні)
|
0,00 (витрати відсутні)
|
0,00 (витрати відсутні)
|
12 |
Процедури по забезпеченню процесу перевірок
|
0,00 (витрати відсутні)
|
0,00 грн. (витрати відсутні)
|
0,00 (витрати відсутні)
|
13 |
Інші процедури (уточнити)
|
0,00 (витрати відсутні) |
0,00 (витрати відсутні) |
0,00 (витрати відсутні) |
14 |
Разом, грн. Формула: (сума рядків 9 + 10 + 11 + 12 + 13) |
50 |
50 |
250 |
15 |
Кількість суб’єктів малого підприємництва (мікро- та малі), що мають виконати вимоги регулювання, одиниць |
405 |
405 |
405 |
16 |
Сумарно, грн. Формула: відповідний стовпчик «разом» Х кількість суб’єк-тів малого підприємництва (мікро- та малі), що повинні виконати вимоги регулювання (рядок 14 Х рядок 15) |
20250 |
20250 |
101250 |
Бюджетних витрат на адміністрування регулювання суб’єктів середнього і малого підприємництва не передбачається.
- Розрахунок сумарних витрат суб’єктів малого підприємництва, що виникають на виконання вимог регулювання
№ |
Показник
|
Перший рік регулювання (стартовий), гривень |
За 5 років |
1 |
Оцінка «прямих» витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання регулювання |
0,00 |
0,00 |
2 |
Оцінка вартості адміністративних процедур для суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування |
20250
|
101250 |
3 |
Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого регулювання |
20250
|
101250 |
4 |
Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва |
0,00 |
0,00 |
5 |
Сумарні витрати на виконання запланованого регулювання |
20250
|
101250 |
6. Розроблення коригуючих (пом’якшувальних) заходів для малого підприємництва щодо запропонованого регулювання відсутнє.
Спеціаліст-юрисконсульт відділу
організаційно-кадрової та
правової роботи апарату
Гришковецької селищної ради Вікторія СОЛОМ’ЯНА