Фото без опису

Хочете вести бізнес із повагою до людини, працевлаштувати без бар’єрів, одним словом – розвивати безбар’єрність, але не знаєте з чого почати? Існує кілька важливих кроків, які варто врахувати на самому початку.

Вивчайте кейси бізнесів, які вже мають досвід у реалізації безбар’єрних рішень та проєктів.

Не знаєте, як краще, аби комфортно було всім? Запитайте у співробітників, клієнтів. Залучайте фахівців, зокрема й представників громадянського суспільства, громадські організації.

Бізнеси, що хочуть зробити безбар’єрність частиною своєї стратегії розвитку і інтегрувати її принципи у корпоративну культуру, можуть знайти відповіді на свої запитання у розділі «Бізнес без бар’єрів» на порталі Дія.Бізнес.

Рік тому, у лютому, його було презентовано на Diia Summit. Коли через кілька тижнів після запуску розділу почалася повномасштабна війна, його було доповнено спеціальною сторінкою – «Бізнес без бар’єрів» у воєнний час». У ньому учасники спільноти, українські та міжнародні компанії, діляться своїми великими добрими справами задля підтримки наших бійців, наших людей, і нашої країни.

До кола бізнесів, які сповідують цінності безбар’єрності, доєднується Mastercard, яка впроваджує безбар’єрні проєкти як в своїй компанії, так і в сервісах для клієнтів.

Тож, якщо ви хочете дізнатися більше про безбар’єрність у бізнесі, чому це важливо, чим можна бути зараз корисним, переходьте за посиланням:

https://business.diia.gov.ua/business-without-barriers
Як коректно називати людей з інвалідністю, дізнавайтеся ТУТ.
Довідково. «Бізнес без бар’єрів» – спільнота компаній, яка об’єдналася навколо ініціативи Першої леді України Олени Зеленської «Без бар’єрів», спрямованої на створення рівних можливостей для всіх українців.